דף הבית / כללי / פתחו עם ניצחון

פתחו עם ניצחון

מפעל ההכנה לקראת ליגת העל בכדוריד, נפתח בסוף השבוע האחרון ומחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון, ששינתה פניה לחלוטין, השיגה ניצחון במשחק הבכורה של גביע השופטים. 34:23 על השכנה מנס ציונה. המצטיינים במשחק היו דור קלדרון ושרון שלם.

הקבוצה שובצה לבית ג', במפעל והשבוע כבר הספיקה לשחק בחוץ מול העולה החדשה מדימונה וחזרה מהדרום עם ניצחון שני 31:19. בלטו בשורות ראשון לציון: קראציץ, יואב נאמן ודור קלדרון שכבשו 4 שערים כל אחד. היה זה המשחק הראשון בהיסטוריה של דימונה במסגרת רשמית של ליגת העל ולפני השריקה הראשונה העניק יושב ראש ראשון לציון- אריה אלקלעי, זר פרחים ליושב ראש דימונה אלי סגרון ובירך אותו על העלייה לליגת העל. בעקבות הניצחון, הבטיחה מכבי את עלייתה לשלב חצי גמר גביע השופטים והיא תחכה ליום שישי בשביל לדעת מי תהיה יריבתה בשלב הבא כשהאופציות הן בני הרצליה או דרבי מול היריבה הוותיקה- הפועל ראשון לציון.

בשבת הקרובה תצא לדרך גם העונה האירופאית של מכבי ראשון לציון והיא תארח לצמד משחקים את קבוצת דראגונס קלייפדה הליטאית במסגרת הסיבוב הראשון בגביע האיגוד האירופאי.

בתחילת השבוע פרסם איגוד הכדוריד את תוכנית המשחקים של הליגה הלאומית לנשים שתתחיל בסוף החודש. מכבי ראשון לציון תצא במחזור הראשון למשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה ובמחזור השני תקיים את משחק הבית הראשון שלה כשתארח את הפועל קריית אונו. הדרבי הגדול מול הפועל, ייערך רק בחודש דצמבר במסגרת המחזור השמיני.

היסטוריה בדימונה- צילום מכבי ראשל"צ
היסטוריה בדימונה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות