דף הבית / כללי / פתחו סיבוב עם ניצחון

פתחו סיבוב עם ניצחון

אחרי שאת העונה הן פתחו עם ניצחון ענק 96:62 על רמת השרון, גם את הסיבוב השני של ליגת העל, פותחות בנות הפועל ראשון לציון עם ניצחון על אותה היריבה, הפעם בחוץ- 83:74, משלימות ניצחון כפול שבהחלט יעזור להן בהמשך, ומתחילות לטפס בחזרה אל החלק העליון של הטבלה.

הניצחון הזה רשום על שלושת הזרות של ראשון לציון- בריאנה ריצ'ארדסון, אשלי פונטנט וג'יליאן אלין שקלעו ביחד 70 מתוך 83 הנקודות של קבוצתן. הפתיחה הייתה של המקומיות מרמת השרון שעלו ל- 6:0, אך ריצת 12:0 נגדית, הפכה את התוצאה ולהפסקת הרבעים ירדה ראשון לציון כשהיא ביתרון 17:12. ריצ'ארדסון המשיכה להציג יכולת גבוהה ועד למחצית היתרון עלה מעט והתוצאה בהפסקה- 37:28. רמת השרון חזרה לעניינים עם פתיחת המחצית השנייה והחזירה לעצמה את היתרון, אך רק באופן זמני. פונטנט עם שתי שלשות החזירה את היתרון לראשון לציון בדרך ל- 60:53 בסיום הרבע השלישי. רמת השרון המשיכה להילחם גם ברבע האחרון והצליחה שוב להתקרב עד כדי שתי נקודות בלבד. אבל בדקות הסיום היו אלו שלושת הזרות המצוינות של ראשון לציון שדאגו לשמור על הניצחון היקר.

קלעו: בריאנה ריצ'רדסון 25, אשלי פונטנט 24, ג'ילאין אלין 21 (15 ריבאונדים), גאיה סליס 5, גילי אייזנר 4, עדי לוקס ודניאל קארש 2 כל אחת. במחזור הקרוב תארח ראשון לציון את אליצור חולון מהצמרת.

הפועל ראשון לציון כדורסל נשים
יכולות לחייך- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות