דף הבית / כללי / פתחה עם ניצחון

פתחה עם ניצחון

עונת הכדוריד יצאה לדרך עם משחקי גביע השופטים, ומכבי ראשון לציון שנכנסה למעגל המשחקים ישירות בשלב רבע הגמר, ניצחה את רחובות 32:29 והעפילה אל חצי הגמר.
הניצחון לא הושג בקלות כשמכבי רחובות כבר הספיקה להוליך בהפרש של ארבעה שערים במהלך המחצית הראשונה של המשחק, והיה נראה שהיא בדרך לחולל הפתעה גדולה בטורניר על התואר הראשון של העונה בו מחזיקה האלופה. למחצית ירדה רחובות ביתרון 14:12 והמגמה נמשכה גם עם פתיחת המחצית השנייה. אך בסופו של דבר העומק בסגל של סער פרנקל, עשה את שלו ו-12 דקות בתוך המחצית השנייה התאזנה התוצאה כשהלוח הראה על 21:21. כמה דקות אחר כך, המהפך הושלם כשהאלופה עלתה ליתרון ראשון עליו שמרה עד לסיום. קראציץ הצטיין עם עם שישה שערים, רוזנטל ולואיספה הוסיפו 5 כל אחד, רם טורקניץ 4, עמית סטלמן ועומר גרא 3 כל אחד, דניאל פרידמן וטל גרא 2 כל אחד, שי הרשקוביץ ומתן גולץ 1 כל אחד. בשלב חצי הגמר תתמודד הקבוצה מול המנצחת במשחק בין קריית מוצקין והפועל ראשון לציון, כך שקיים סיכוי יותר מסביר שהדרבי הראשון של העונה קרוב מאוד.
לצהובים כחולים אין זמן לנוח, כי כבר בסוף השבוע הקרוב הקבוצה נכנסת גם למעגל המשחקים האירופאי. ביום שישי וגם בשבת תתמודד מכבי ראשון לציון מול אולימפוס-85, אלופת מולדובה, במסגרת הסיבוב הראשון של גביע האיגוד האירופאי. שני המשחקים ייערכו בבית מכבי. האלופה הישראלית היא הפייבוריטית, ואם אכן תעפיל לשלב הבא, היא תתמודד מול שאמברי החזקה מצרפת.
גם קבוצת הנשים של המועדון החלה בהכנותיה לקראת העונה הקרובה. שתי זרות חדשות הצטרפו, שתיהן מקרואטיה, שישתפו פעולה ואף יבינו כל מילה של המאמן הקרואטי שממשיך לעונה נוספת- הרבויה פאזין, כשהמטרה השנה, להיות חלק מהצמרת הגבוהה, אחרי שאת העונה האחרונה סיימה הקבוצה במקום השביעי בטבלה.

מלחמה מול רחובות- צילום מכבי ראשל"צ
הנשים מתאמנות- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות