n

פרוייקטים מומלצים לשנת 2022 - נדל''ן בראשון לציון

שתף:

המקומון הוותיק גל גפן עושה לכם סדר במה שקשור למציאת פרוייקטי הנדל"ן הטובים ביותר  בראשון לציון. ערכנו עבורכם רשימה של הפרויקטים המומלצים ביותר בעיר במטרה לספק לכם את המידע הדרוש לגבי מיקום, מחירים ואיכות החיים באיזור ולסייע לכם ברכישת הבית שעליו תמיד חלמתם.

רויאל גרדן - פרוייקט הרברט סמואל בוטיק

מי מכם לא היה רוצה לגור בבנין הבוטיק הכי יפה בראשון לציון, ועוד במחיר שפוי? עכשיו אתם באמת יכולים להגשים את החלום!

חברת רויאל גרדן שבנתה לכם את שכונת פרס נובל היוקרתית בראשון לציון, לצד פרויקטים ייחודים נוספים ברחבי עיר היין, עושה זאת שוב, כאשר הפעם היא מציגה את פרויקט הרברט סמואל בוטיק בשכונת השומר הנחשבת בראשון לציון.

בפינת רחוב האבות בשכונת השומר השקטה בראשון לציון,  מוקם בימים אלו "הרברט סמואל בוטיק". 9 קומות עם 23 דירות בלבד (3 דירות בקומה), 2 מעליות מהירות ומגורי יוקרה לדיירים הפוטנציאליים. אם אתם מחפשים בניין בוטיק במחיר שפוי, הפרויקט בהרברט סמואל של רויאל גרדן הוא הפיתרון המושלם עבורכם, מאחר והחברה אינה מתפתה למכור דירות במחירים מרקיעי שחקים ועם זאת, הפרויקט בחר להעניק מפרט יוקרתי ללקוחותיו. החברה מספקת מפרט שכולל את הספקים המובילים בשוק כדוגמת מטבחי רגבה, דלתות פנדור, שיש אלוני, רב בריח ועוד.

"אנו מקפידים שבפרויקטים היפים שלנו יהיה תמיד ספק מוביל בכל נושא ולצד זאת ספקי בוטיק נבחרים" אמר לנו  היזם, בני קליין, והוסיף: "בחברה שלנו אנו מקפידים לאורך כל השנים לשים דגש על יחס אישי ועל שירות משפחתי".

חברת רויאל גרדן היא חברה סולידית וותיקה, שנהנית ממוניטין רב שנים שמדבר בעד עצמו. עם למעלה מעשרים שנות פעילות ועם פרויקטים איכותיים רבים בעיר, כשבראשם שכונת פרס נובל היוקרתית בראשון לציון, שם זכתה החברה להצלחה גדולה עם 152 משפחות שעברו לגור ב 152 וילות יוקרתיות.

חשוב להדגיש כי הפרויקט בהרברט סמואל מתקדם בקצב מהיר ונותרו בו לשיווק דירות אחרונות.

כדאי עוד לציין כי הפרויקט המרשים אשר נמצא כאמור בשכונת השומר המקסימה בראשון לציון,  מוקף בגינות נוי רבות. השכונה עצמה מתאפיינת בשקט החינני שלה ומאד מוערכת בקרב תושבי עיר היין, בעיקר בכל הקשור למוסדות החינוך המצוינים המצויים בה.

שימו לב, עוד פרויקט של איכות מבית חברת רויאל גרדן, שבונה בראשל"צ מזה 20 שנה ניצב בימים אלו מרחק פסע מכם. אסור, פשוט אסור להפסיד הזדמנויות שכאלה בחיים

חלומות נחלת - שיכון ובינוי נדל''ן

לאחר השקת שלב א' של הפרוייקט במסגרתו נמכרו 102 דירות רבות בהצלחה, חברת שיכון בינוי נדל"ן משיקה את שלב ב' בפרוייקט היוקרתי בראשון לציון.

פרוייקט הנדל"ן האיכותי מציע רכישת דירה באיזור מרכזי בעיר ובצמוד לצירי תחבורה מרכזיים כמו כביש 4 ,כביש 431 וכביש 44. השכונה ממוקמת במרחק  נסיעה של כרבע שעה בלבד מתל אביב ומכילה מוסדות חינוך כמו בתי ספר וגנים וכן מוקדי בילוי שונים. התענוג הזה יעלה לכם מחיר התחלתי של 1.884 מיליון שקלים בעבור דירת שלושה חדרים ו-2.315 מיליון שקלים בעבור דירות מרווחות יותר של ארבעה חדרים. כמו כן, צפויים להיבנות ארבעה מגדלי יוקרה בסיום הפרויקטים שיציעו מגוון סוגים של דירות כמו פנטהאוזים ודירות גן. פרוייקט הנדל"ן "חלומות נחלת", לא בגדר חלום בלבד.

מגדלי נים הינו פרוייקט נדל"ן שצפוי להיבנות באיזור המחבר בין ראשון לציון לבין שכנותיה באר יעקב ונס ציונה, פרוייקט המשתרע על שטח של כ-350 דונם וצפוי להכיל דירות מגורים יוקרתיות לצד מקומות בילוי, מדשאות פסטורליות, חניונים תת קרקעיים ושירותים נוספים. 

המתחם צפוי לכלול 1300 יחידות דיור שיוצעו לציבור הרחב ומיטיב גם עם זוגות צעירים עם  הצעת דירות בנות שלושה חדרים המתפרשות על שטח של 80 מ"ר. 

הקרקע טרם הופשרה ועדיין ממתינים להיתרים לבנייה, אולם בהמשך ולכשיתאפשר לבנות עליה צפוי לקום פרוייקט נדל"ן יוצא מן הכלל הממוקם בסמוך לנתיבי איילון, כביש 431 וכביש 6. הפרוייקט ממוקם בסמוך לשכונות מגורים איכותיות ומציע בנוסף גישה לקניון עזריאלי ראשונים היוקרתי. יתרון בולט ברכישת דירה בפרוייקט הנדל"ן המבוקש למעט נגישות לצירי תנועה מרכזיים, הינו הבעלות הפרטית על הקרקע וכן היכולת להשקיע בה ולבנות דירות במחירים סבירים בעלי תשואה גבוהה. אם נתמצת את הכל במספר מילים, יש למה לחכות.

תפריט נגישות