דף הבית / כללי / פלד הצטרף לדעבול

פלד הצטרף לדעבול

רונן דמארי

בהודעה שפרסם מטה הבחירות של אסף דעבול השבוע, נאמר בין היתר כי פלד תושב ראשון לציון מזה 25 שנה, שמאי רכוש במקצועו, כיהן כסגן וממלא מקום יו"ר ועד ההורים העירוני בראשון לציון במשך 13 שנים ומתנדב בסיירת התנועה הארצית במשטרת ישראל במשך כ-23 שנה.
דעבול המגבש את רשימתו בימים אלו, הצהיר כי רשימתו תכלול תושבים הרואים בטוהר המידות ומנהל תקין ערכי יסוד בתפישתם. המועמד שמתח ביקורת חריפה על תפקודו של ראש העיר, דב צור, במהלך השנים האחרונות כבר הצהיר כי ברשימה לא ישולבו מועמדים שהיו חלק מהקואליציה של צור.
הפעיל החברתי פלד נימק את ההחלטה להצטרף לדעבול: "החלטתי להצטרף לאסף דעבול משום שאני מאמין ביושרה ובטוהר המידות של אסף. אסף הוא האדם הראוי ביותר לכהן כראש העיר ראשון לציון. אני רואה את החיבור של התושבים לאסף ואת הערכים אותם הוא מבסס במצע וברשימה שלו, ולכן אני גאה להיות חלק מרשימת פז".
דעבול מסר: "כפי שהתחייבתי, הרשימה שלי תכלול תושבים המאמינים בטוהר המידות ובעזרה לתושבים. אני שמח לצרף את אורן פלד, בעל עבר עשיר של עשייה חברתית בתחום היקר לליבי, תחום החינוך. אורן מסמל בעיניי דרך ישרה, מעורבות חברתית ורוח של שינוי אותה אני מוביל".
במענה לפניית "גל גפן" נמסר כי בשלב זה טרם הוחלט באיזה מקום ברשימה ישולב פלד. יצוין כי במערכת הבחירות הקודמת הוצב חבר המועצה עו"ד סורין גנות במקום השני ברשימה והשניים כיהנו באופוזיציה העירונית לכל אורך הקדנציה. לאחרונה הודיע גנות כי הוא החליט להתמודד בבחירות הקרובות ברשימתה של המועמדת לראשות העיר, עו"ד ליאל אבן –זהר, אולם למרות זאת הזדהה בישיבת ההזדהות עם דעבול.

פלד ודעבול. צילום: קומיוניקה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות