דף הבית / כללי / פחד גבהים

פחד גבהים

ביום שני, אירחה הקבוצה של גיא גודס, את אלופת המדינה- מכבי תל אביב, שחיפשה נקמה על ניצחון הכתומים ברבע גמר גביע המדינה. נקודות פיקנטיות נוספות היו כמובן מהצד של גודס שהגיע לראשון לציון ממכבי תל אביב וגם מכיוונו של דיימון סימפסון ששיחק בעבר במדי תל אביב ונפגע כשהחליטו לוותר עליו.

המשחק שהתעלה לרמה גבוהה מאוד והיה אחד המרתקים השנה בליגת העל, הסתיים בהפסד כואב ודרמטי 94:92 רק לאחר שתי הארכות ועם סל ניצחון שקלע זוסמן מתל אביב בשניית הסיום. הקרב בין היריבות הוותיקות היה צמוד לכל אורכו והרבע הראשון הסתיים ביתרון 17:14 למכבי תל אביב. עם פתיחת הרבע השני, האורחים ברחו לשבע נקודות הפרש, אבל המילטון, קולשוב ולונג הקפיצו את הקהל הכתום ביציע בדרך למהפך 33:32. היתרון החליף צד עד לסיום המחצית אליה ירדה תל אביב ביתרון 42:40. הרבע השלישי היה הפכפך לכל אורכו.

אף קבוצה לא הצליחה לברוח ליתרון שעלה על ארבע נקודות וציון דרך נרשם לשחקן הצעיר נועם דוברת, שרשם דקה ראשונה במדי קבוצת הבוגרים ובליגת העל כשהוא עדיין לא בן 17. הרבע הצמוד הסתיים בתוצאה 62:62. המשחק הצמוד נמשך גם ברבע האחרון כשמכבי ראשון לציון לא מרפה לרגע ומתמודדת שווה בשווה מול האלופה מתל אביב. האורחים כבר הוליכו 75:71 כשנותרו שתי דקות לשחק, אבל הכתומים הראו אופי קשוח ואיזנו ל-75:75. מכבי עלתה ל-77:75 והחזיקה בכדור, אך פארגו איבד והמילטון ניצל את ההזדמנות בשביל לאזן שוב. תל אביב יצאה להתקפה אחרונה ולא עשתה בה שום דבר. המשחק נכנס להארכה.

הכתומים פתחו מצוין את תוספת הזמן והמילטון עם חמש רצופות, הקפיץ את ראשון לציון ליתרון השיא שלה במשחק- 82:77. מכבי תל אביב החלה לרדוף אחרי המקומיים ודקה לסיום התוצאה הייתה 86:84 לראשון לציון. דשון סטיבנס, היה יכול לסגור עניין אבל החטיא שתי זריקות מהקו. תל אביב יצאה להתקפה והצליחה להשיג את השוויון בדרך להארכה שנייה. תוספת הזמן השנייה הייתה צמודה מהרגע הראשון ועד שריקת הסיום. סטיבנס היה זה שאיזן ל-92:92 פחות מדקה לסיום, מכבי יצאה להתקפה אחרונה, דיברתלומאו החטיא אבל קיין לקח את ריבאונד ההתקפה ומצא את זוסמן ששנייה וחצי לסיום קלע את הסל הכואב וסיים את המשחק.  קלעו: המילטון 20, לונג 18, קולשוב 12, שגב 9, סימפסון וסטיבנס 8 כל אחד, בלייזר 7, אריאל 6, טישמן 4.

ברביעי שעבר, יצאה הקבוצה למשחק חוץ מול מוליכת הטבלה בצוותא עם מכבי תל אביב- הפועל חולון. אחרי שפיגרה ב-17 נקודות הפרש במהלך המחצית הראשונה, הצליחו הכתומים להפוך את התוצאה ברבע האחרון, אבל בסופו של דבר הפסידה הקבוצה 85:81 למרות 25 נקודות של לונג ומשחק ענק של אדם אריאל שסיים עם 18. שני ההפסדים הורידו את הקבוצה אל המקום השישי כשהמאבק על המקום בפלייאוף ילך ויתחמם גם בסיבוב השלישי. בינתיים, ביום שני תקווה הקבוצה להתאושש במשחק ביתי נוסף הפעם מול נועלת הטבלה- בני הרצליה.

המילטון מול מכבי- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
שתי החטאות קריטיות, סטיבנס. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
הופעת בכורה לנועם דוברת- צילום איגוד הכדורסל

 

  1. שתי החטאות קריטיות, סטיבנס. צילום עודד קרני מנהלת הליגה
  2. הופעת בכורה לנועם דוברת- צילום איגוד הכדורסל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות