דף הבית / כללי / פה זה לא אירופה

פה זה לא אירופה

אחרי מחנה אימונים בסלובניה שהסתיים עם שלושה הפסדים לקבוצות צמרת מקומיות, חזרה אלופת המדינה לישראל, וקיימה שני משחקי אימון מול קריית מוצקין ונס ציונה, בשניהם יצאה עם ידה על העליונה.
במשחק האימון הראשון שלה בארץ, ניצחה 32:26 את קריית מוצקין. הצהובים כחולים היו טובים יותר מתחילת המשחק, ואחרי עשר דקות כבר הוליכו 7:4. מאמן הקבוצה- סער פרנקל, הרשה לעצמו לשתף את כל שחקני הסגל עוד בטרם הסתיימה המחצית הראשונה. להפסקה ירדה מכבי ביתרון 16:12. גם במחצית השנייה, הייתה ראשון לציון טובה יותר מהאורחת הצפונית, כשהספרדי לואיספה הציג משחק מצוין והוליך את חבריו אל עבר הניצחון. כבשו: בר מסורי 6, מתן גולץ, לואיספה ודור קלדרון 5 כל אחד, טל גרא 4, רותם סגל 3, שי הרשקוביץ 2, אלמוג ריף ועמית צ׳מרנסקי 1 כל אחד.
כמה ימים אחר כך, שיחקה הקבוצה מול נס ציונה, וגם אותה לא התקשתה לנצח 37:26. האלופה הוליכה כבר בדקות הראשונות בפער של שלושה שערים, נס ציונה עוד נשארה במשחק, אך לקראת סיום המחצית ברחה ראשון לציון ולהפסקה ירדה ביתרון 17:13. המחצית השנייה הייתה בשליטה מלאה של ראשון לציון שלא נתנה לנס ציונה שום סיכוי בדרך לניצחון מוחץ בהפרש של 11 שערים.
כבשו: רם טורקניץ 7, עומר גרא ועמית סטלמן 6 כל אחד, לואיספה 4, יוני רוזנטל 3, שי הרשקוביץ, דור קלדרון, טל גרא, מתן גולץ ודניאל פרידמן 2 כל אחד, עמית צ׳מרינסקי שער אחד.
הקבוצה תמשיך עם משחקי ההכנה, וביום שישי תארח את סגניתה בעונה האחרונה- מכבי תל אביב. ביום שני, תשחק בבית מכבי מול העולה החדשה לליגת העל- קריית אונו.
גם היריבה מעבר לכביש ממשיכה בהכנותיה, והשבוע שיחקה מול מ.כ חולון. ביום שישי, היא תארח בנחלת יהודה את נס ציונה.

מכבי מול מוצקין- צילום מכבי ראשל"צ
עומר גרא מול נס ציונה- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות