דף הבית / כללי / עשור לטורניר הסטריטבול

עשור לטורניר הסטריטבול

עם סיום עונת ליגת האולמות של ראשון לציון בסיומה הוכתרה קבוצת "הכלוב – ע"ש שירה שאשא" לאלופת קיץ 2019, התקיים במתחם הרובע בעיר, טורניר הסטריטבול המסורתי לזכרו של אורנתן מוטעי ז"ל, זאת הפעם העשירית ברציפות. האירוע אורגן על ידי החברה העירונית לתרבות נופש וספורט בע"מ ראשון לציון ועל ידי עיריית ראשון לציון ומשפחת מוטעי.

חגיגת הכדורסל, החלה ביום שלישי שעבר עם משחקי הסטריטבול של הילדים והנערים. בין המשחקים היו לא מעט אירועים חגיגיים שלקחו את מירב תשומת הלב כשאת הערבים הנחה הכרוז ניב זהבי. בערב השני, קפץ לבקר שחקן הכדורגל מאור בוזגלו שהגיע לבקשתו של אביו של אורנתן ז"ל, והציב אתגר חדש ומעניין כשניסה לקלוע לסל בבעיטה. בערב האחרון, הגיעו אל המתחם שחקני הקבוצה הבוגרת של מכבי ראשון לציון יחד עם המאמן גיא גודס וגם יושב ראש הקבוצה יצחק פרי. והתקיימו תחרויות השלשות וההטבעות ומשחקי הגמר. בנוסף, הגיע לקחת חלק גם השופט הבינלאומי ירון צ'צ'יק ששפט באליפות אירופה 3X3  באיטליה. במהלך הערב אף התקיים משחק ראווה בהשתתפות כמה שמות נוצצים מליגת העל והליגה הלאומית וביניהם: אלישי כדיר, רפי מנקו, עידן זלמנסון (אחיו שניר לקח חלק בטורניר), אלכס צוברוביץ, אפיק ניסים (אימן גם בליגת האולמות שהסתיימה שבוע קודם) ואייל שולמן.

בתחרות ההטבעות, זכה השנה דייויד מוסינדי מקבוצת "הלופט" ורשם זכייה שנייה בשלוש שנים אחרי שזכה בתואר גם בשנת 2017. בתחרות השלשות זכה רון שפירו מקבוצת "הטארבין". בתואר השחקן המצטיין של הטורניר, זכה שחקן קבוצת "החברים של אורנתן" שמשחק גם בקבוצת הנוער של הפועל ירושלים- ניר סופרי. הדבר המדהים אצל סופרי הוא העובדה שהוא נולד ללא כף יד ימין ובכל זאת מביא את עצמו לרמות גבוהות. בנוסף, במיוחד לשנת העשור של הטורניר, הוענקה מלגת סטודנט על ידי משפחת מוטעי, אותה קיבל שחקן "הלופט", הסטודנט בר אזולאי.

אלופת העונה שעברה קבוצת "החברים של אורנתן", סיימה את הטורניר במקום השלישי ובסופן של שלושה ערבי כדורסל עמוסים, מי שזכתה בטורניר בפעם השנייה בתוך שלוש שנים היא קבוצת "הלופט"  אותה אימן השנה שחקן העבר- אסף דותן. היא גברה בגמר 12:8 על קבוצת "סוהו". אחרי חלוקת המדליות, ניגש קפטן הקבוצה לקבל את הגביע מראש עיריית ראשון לציון- רז קינסטליך, והאירוע נחתם עם ההנפה המסורתית.

נציגי מכבי ראשון לציון באו לעשות כבוד- צילום אבי קקון
נציגי מכבי ראשון לציון באו לעשות כבוד- צילום אבי קקון
ניר סופרי מקבל את גביע המצטיין- צילום אבי קקון
ניר סופרי מקבל את גביע המצטיין- צילום אבי קקון
מוסינדי הרעיד את הטבעות- צילום אבי קקון
מוסינדי הרעיד את הטבעות- צילום אבי קקון
האלופה מניפה את הגביע- צילום אבי קקון
האלופה מניפה את הגביע- צילום אבי קקון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות