דף הבית / כללי / "ערך מוסף למערכת החינוך העירונית"

"ערך מוסף למערכת החינוך העירונית"

רונן דמארי

במסגרת שיתוף הפעולה בין מכללת לוינסקי לחינוך ועיריית ראשון לציון הגיעו ביום ראשון האחרון נציגים ממנהל החינוך בעירייה ומפקחים של משרד החינוך ליום למידה והתנסות במרחבי הלמידה העתידיים (FLS) ושימוש בטכנולוגיות חדשניות בתחום החינוך.

ממלאת מקום ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, עו"ד ליאל אבן זהר פתחה את יום העיון וציינה כי מטרת העל להציב את העיר ראשון לציון בתוך חמש שנים כעיר מובילה בתחום החינוך, שתהווה מודל באירופה.

במפגש השתתפו כ- 25 מובילי החינוך בעיר, במהלכו הם שמעו הרצאות, התנסו בפעילויות חינוכיות ונחשפו לטכנולוגיות עדכניות במרחבי ההוראה העתידים FLS)) בכללן למידה שיתופית ולמידה מבוססת משחק. בתום הפעילות נערך דיון מסכם שבו הביעו המשתתפים שביעות רצון וציינו את המידה הגבוהה של הפוטנציאל של מרחבי הלמידה כמנוף לשינוי בבית הספר.

ד"ר תמי ראובני, ראש מחלקת ההוראה במכללת לוינסקי חינוך: "שיתוף הפעולה עם העיר ראשון לציון החל לפני מספר שנים והתפתח מאוד. כיום משולבים בעיר 153 סטודנטים מהמכללה בגני הילדים ובבתי הספר בתהליך הכולל עבודה ולמידה משותפת עם מורים וגננות בהובלת מדריכות פדגוגיות. בנוסף נפתחו שתי "חממות" ל- 53 מורים מבתי ספר יסודיים הנמצאים בשלב הכניסה להוראה וקורס להכשרת מורים חונכים ומלווים ל – 42 מורים מנוסים".

ד"ר עינת גיל, ראש היחידה לחדשנות בהוראה במכללת לוינסקי לחינוך:

"יום ההתנסות במרכז לחדשנות במכללה הסתיים בתחושה בקרב כל המשתתפים כי ישנו יתרון חזק בחבירה בין הרשות המקומית, משרד החינוך והאקדמיה להובלה של תהליכי שינוי והפוטנציאל הגבוה של מרחבי הלמידה כמנוף לשינוי בבתי הספר והובלת החדשנות בהקשר העירוני".

ליאל אבן זהר: ״מנהל החינוך בראשון לציון רואה חשיבות בהעמדת המצוינות והפדגוגיה העדכנית מוטת העתיד בקדמת הבמה החינוכית בעיר. בנוסף, ניתן דגש לחיבור מערכת החינוך העירונית לאקוסיסטם העירוני בכלל זה לאקדמיה. שיתופי הפעולה עם מכללת לוינסקי החלו לפני כשנתיים והם מעניקים ערך מוסף למערכת החינוך העירונית העובדת בקשר של עיר אקדמיה עם פרחי הוראה ומכללה לחינוך״.

סדנה עם עיריית ראשון לציון
צילום: יח"צ מכללת לוינסקי לחינוך
סדנה עם עיריית ראשון לציון
צילום: יח"צ מכללת לוינסקי לחינוך
סדנה עם עיריית ראשון לציון
צילום: יח"צ מכללת לוינסקי לחינוך
סדנה עם עיריית ראשון לציון
צילום: יח"צ מכללת לוינסקי לחינוך

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות