דף הבית / כללי / עמדו באתגר הראשון

עמדו באתגר הראשון

מחזיקת גביע המדינה, מכבי ראשון לציון, העפילה בתחילת השבוע אל הסיבוב השני המוקדם לשלב הבתים, בגביע האתגר האירופאי אחרי שהשיגה שני ניצחונות על קבוצת קלייפדה מליטא. צמד המשחקים נערכו בימי שבת וראשון בבית מכבי. במשחק הראשון, ניצחה מכבי בקלות 34:28 עם משחק מצוין של דור קלדרון שכבש תשעה שערים. עוד כבשו: ולדי קופמן ויואב נאמן 5 כל אחד, שניר נציה ודניאל פרידמן 3 כל אחד, תומר בודנהיימר 2, צח מלול ועמית סטלמן 1 כל אחד.

ביום ראשון שתי הקבוצות נפגשו בשנית וגם הפעם הייתה ידה של מכבי ראשון לציון על העליונה עם ניצחון 23:20 שהבטיח את העלייה לשלב הבא. שרון שלם הוביל את כובשי מכבי עם חמישה שערים. עוד כבשו: ולדי קופמן, דור קלדרון ועמית סטלמן 3 כל אחד, דניאל פרידמן וניב שמן 2 כל אחד, שניר נציה, יואב נאמן, צח מלול, קסם עמיאל ותומר בודנהיימר 1 כל אחד. בשלב הבא שיתקיים בחודש אוקטובר, תחכה לחניכים של ג'ו מתתיה קבוצת גורניק זאברזה מפולין.

גאווה גדולה במועדון עם מינויו של דורון בן עטיה למשרת מנהל נבחרת ישראל. הוא בן ה-44, שיחק ברוב הקריירה שלו במדים של מכבי ראשון לציון ובשלוש השנים האחרונות אף שימש כמנהל הקבוצה. לאחר המינוי אמר בן עטיה: "זו סגירת מעגל מרגשת עבורי, ואני רוצה להודות על הזכות שניתנה לי לשוב ולהיות חלק מנבחרת ישראל. אני גאה לשמש כמנהל נבחרת ישראל, ומגיע מלא מרץ ורצון לעזור בכל דבר שיידרש להצלחתה. אנחנו בפתח ההכנות לקראת קמפיין חדש, מוקדמות אליפות העולם, וכולי תקווה שנמשיך בקו ההתקדמות מהקמפיין האחרון ובהזדמנות זו קורא לקהל אוהדי הכדוריד להמשיך ולדחוף את הנבחרת".

נתראה בשלב הבא- צילום מכבי ראשל"צ
נתראה בשלב הבא- צילום מכבי ראשל"צ
המכבים מול הליטאים- צילום מכבי ראשל"צ
המכבים מול הליטאים- צילום מכבי ראשל"צ
מנהל הנבחרת החדש- בן עטיה- צילום איגוד הכדוריד
מנהל הנבחרת החדש- בן עטיה- צילום איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות