דף הבית / כללי / עם הפנים לחצי הגמר

עם הפנים לחצי הגמר

במוצאי שבת, שוחק המחזור ה-21 של הליגה ובו נקבעו העולות אל שלב חצי הגמר בבית א', שיתמודדו ביניהן בסדרה של הטוב משלושה משחקים, והקבוצות שיתחרו בחלק התחתון של הבית במאבקי ההישרדות בסופן תרד האחרונה אל בית ב'. הפלייאוף התחתון התחיל אתמול (רביעי) ומשחקי חצי הגמר מתחילים הערב. במשחק הראשון של המחזור שהתקיים כבר ביום חמישי שעבר, נפגשו קבוצות "המפציצים" ונווה דקלים שחיפשה הזדמנות אחרונה להשתחל אל משחקי חצי הגמר. המחצית הראשונה הייתה בשליטה של נווה דקלים והסתיימה יתרון שלהם 21:15. היתרון לא החזיק יותר מידי זמן ובמחצית השנייה ביצעו המפציצים מהפך בדרך לניצחון 43:37 שהעלה אותם אל חצי הגמר מהמקום השני.

המשחק השני הפגיש את האלופה- קבוצת האריות, וסגניתה "הכלוב" ע"ש שירה שאשא. בניגוד לתחזית למשחק צמוד ומותח, בפועל התפתח משחק במעמד צד אחד כשהאריות נראו כמו הצל של עצמם ולא הצליחו לדגדג את קבוצת הכלוב שפשוט שטפה את המגרש בדרך אל 36:15 כבר במחצית. היתרון המשיך לצמוח גם במהלך המחצית השנייה ובסופו של משחק תוצאה שכלל לא משקפת את הרמות בין הקבוצות כשהכלוב מביסים את האריות 61:28. יתכן והעובדה ששתי הקבוצות הבטיחו את מקומן בחצי הגמר עוד לפני המשחק, גרמה לתוצאה הלא שכיחה, מה גם שהאריות הגיעו בהרכב חסר במיוחד. בשלב חצי הגמר ישחקו האריות מול "החברים של בלייכר" שסיימו במקום הראשון ואילו קבוצת הכלוב תפגוש את "המפציצים" שניצחה במשחק המוקדם.

המשחק השלישי היה במסגרת בית ב', והפגיש את קבוצות שישיסל ומישור הנוף. בניגוד למשחק הצמרת מהבית העליון שהיה חד צדדי לכל אורכו, כשקבוצת מישור הנוף מצליחה לסיים את המחצית הראשונה ביתרון של ארבע נקודות. שישיסל החזירו את המשחק להיות צמוד ממש עד לשניות הסיום. שלשה מכל צד של המגרש קבעה את תוצאת המשחק כשבסופו של דבר שישיסל מנצחת על חודו של סל- 29:28.

ביום חמישי הבא יתקיים אירוע הגמר של הליגה עם משחקי הגמר של בית א', ובית ב', בסיומם תיקבע העולה לבית א', וכמובן אלופת הליגה לשנת 2019.

המפציצים עוברים את נוה דקלים בדרך לחצי הגמר- צילום ליגת האולמות
המפציצים עוברים את נוה דקלים בדרך לחצי הגמר- צילום ליגת האולמות
במעמד צד אחד- האריות מול הכלוב. צילום ליגת האולמות
במעמד צד אחד- האריות מול הכלוב. צילום ליגת האולמות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות