דף הבית / כללי / עידן ניצח בדרבי האחים

עידן ניצח בדרבי האחים

האדומים יצאו ביום שישי האחרון, למשחק חוץ מול הלהיט של הליגה מחולון, אותה מאמן האח הצעיר של עידן מימון- עומרי. זה נגמר 32:25 לראשון לציון, שרשמה ניצחון רביעי ברציפות שהצמיד אותה למוליכה הנוכחית, מכבי תל אביב.
הפתיחה הייתה שייכת לשני השוערים משני צידי המגרש, שהצליחו כל אחד בתורו לעצור פנדלים של היריבה. אחרי הפתיחה הצמודה, הפועל השתחררה הרבה בזכות יכולת מצוינת של גיא כהן שכבש שלושה שערים בתוך 11 דקות, והעלה את האדומים ל 6:4. הפועל המשיכה ללחוץ וההפרש הוכפל, ולמחצית ירדה ראשון לציון ביתרון 15:11.
שי נתן, פתח את המחצית השנייה עם השער הראשון, ומשם האדומים לא עצרו כשאבישי סמולר וגיא כהן ממשיכים בחגיגה ומקפיצים את התוצאה עד ל- 23:16. חולון עם מספר חילופים גם בעמדת השוער, הצליחה רק לצמצם זמנית, אך המכונה האדומה לא עצרה עד לסיום ולניצחון הגדול.
כבשו: אבישי סמולר 10, גיא כהן 9, דניאל שקלים 5, שי נתן, יותם טל ויובל גררה- 2 כל אחד, ערן צרפתי ויוסיפ שאנדרק 1 כל אחד.
מאמן הפועל ראשל"צ, עידן מימון: "מגיע לשחקנים שלי כל הכבוד. לא היה כדוריד גדול, אבל נגד ההגנה של חולון הבקענו 32 שערים, ושמרנו טוב בהגנה. בהגנה טוב. אני גאה בשחקנים שלי, ואנחנו ממשיכים הלאה. אני לא מתייחס למי שמחוץ לסגל, אלא למי שעל המגרש ומפרגן בענק לכל הילדים שלנו מבית, וכמובן ליכולת הטובה שהציגו אבישי סמולר, דניאל שקלים וגיא כהן". השבוע אירחה הקבוצה את הפועל רמת גן למשחק במסגרת המחזור השביעי.
גם הנשים חגגו ניצחון במחזור האחרון, כשיצאו למשחק חוץ מול הפועל אשדוד וחזרו אל עיר היין עם 34:28, והתאוששות מההפסד במחזור הקודם לחולון. השבוע אירחה הקבוצה את הפועל פתח תקווה.
במחלקת הנוער של המועדון האדום, קבוצת נערים י', ניצחה במשחק העונה 33:25 את צעירי חולון ועלו למקום הראשון במחוז דרום. גם שתי הקבוצות של נערים ט', רשמו ניצחונות. הקבוצה המשחקת במחוז הצפוני ניצחה 31:21 את מכבי תל אביב, ואילו זו של המחוז הדרומי הביסה 35:20 את ערד. ילדים ז', הביסו בקלות 33:14 את א.ס רמת השרון, כשבמקביל הקבוצה השנייה של אותו השנתון, הפסידה 27:23 להרצליה. ילדים ח', ספגו הפסד כואב 21:20 למכבי ראשון לציון. מי שקצת פחות הצליחו במחזור האחרון, הן בנות המחלקה. הנערות הפסידו 22:17 לקריית אונו, וילדות ח' הפסידו 19:8 לערד.

סמולר ושקלים במלחמה בחולון- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון יד
נגיעה מהפסגה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון יד
ניצחון רביעי לנשים- צילום הפועל ראשון יד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות