דף הבית / כללי / עוד צעד לצלחת

עוד צעד לצלחת

בעוד שלושה שבועות בתום פגרת הנבחרת, תחל סידרת חצי גמר הפלייאוף בה תפגוש מחזיקת הגביע- מכבי ראשון לציון, את קבוצת א.ס רמת השרון. שני משחקים בלבד הספיקו לחניכיו של סער פרנקל, בשביל לסיים את הסדרה מול העולה החדשה שסיימה את העונה עם הרבה מחמאות אבל לא הפריעה יותר מידי למכונה הצהובה כחולה.

המשחק הראשון בבית מכבי שאולי על הנייר היה צריך להיות קל, התפתח למשחק צמוד וקשה והסתיים בניצחון דחוק 26:24. באר שבע פתחה מצוין ועלתה ל- 4:1 בפתיחה. מכבי יצאה מההלם הראשוני והתחילה לחזור למשחק דרך ההגנה. היא הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון של שלושה שערים אך באר שבע עם נחישות ואופי הצליחה להפוך שוב את התוצאה. להפסקה ירדה מכבי כשהיא בפיגור מפתיע 13:12. בחלק הראשון של המחצית השנייה הצליחה הקבוצה להחזיר לעצמה את היתרון ובאר שבע נשארה צמודה, אך בשלב מסוים העבירו שחקני מכבי הילוך, עלו ליתרון של ארבעה שערים ומשם הדרך לניצחון הייתה סלולה. מאטיץ הצטיין עם 6 שערים, סטויקוביץ' 5, עמית סטלמן ו-ולדי קופמן 4  כל אחד.

ביום שני האחרון, נפגשו שתי הקבוצות בפעם האחרונה העונה, הפעם בהיכל הקונכייה בבירת הנגב. בניגוד למשחק הראשון, הפעם מכבי פתחה טוב ועלתה ליתרון עליו שמרה לכל אורך המשחק. במחצית הוליכה 16:14 ובמחצית השנייה הגדילה את היתרון עד לניצחון 36:30. בבאר שבע הצטיין השוער שמושאל ממכבי ראשון לציון- רז זכריה, אך זה לא עזר לחבריו לעשות הפתעה ולכפות משחק שלישי. סטויקוביץ עם 8 וסטלמן עם 7, בלטו אצל מכבי.

כאמור, בשלב הבא תחכה למכבי קבוצת א.ס רמת השרון. בשני המפגשים במסגרת הליגה, ניצחה ראשון לציון. בבית מכבי 31:25 וברמת השרון 45:38. בחצי הגמר השני תתמודדנה קבוצות הפועל אשדוד והאלופה המכהנת- הפועל ראשון לציון.

סטויקוביץ עם 13 בשני המשחקים- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סטויקוביץ עם 13 בשני המשחקים- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
מאטיץ מתעופף מול באר שבע- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
מאטיץ מתעופף מול באר שבע- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הצטיין במשחק השני, סטלמן- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הצטיין במשחק השני, סטלמן- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות