דף הבית / כללי / עוגת גבינה עם פירות יער

עוגת גבינה עם פירות יער

מצרכים:

לתחתית:

1 ו-1/2 כוס ביסקוויטים מפוררים דק (150 גרם)

100 גרם חמאה מומסת.

לעוגה:

2 מיכלי שמנת מתוקה (500 מ"ל)

3/4 כוס סוכר (150 ג')

2 כפות מלאות אבקת אינסטנט פודינג וניל (25 ג')

3/4 כוס חלב

500 גרם גבינה לבנה 5% או 9%

שקית ג'לטין (14 גרם)

רבע כוס מים קרים

לרוטב פירות יער:

2 כוסות תערובת פירות יער מוקפאים

רבע כוס מים

2 כפות גדושות סוכר (35 ג')

 

אופן ההכנה:

לתחתית: מערבבים את החמאה המומסת עם פירורי הביסקוויטים עד לתערובת אחידה. יוצקים לתבנית ומהדקים באופן שווה ואחיד בתחתית. מכניסים למקפיא.

לעוגה: מניחים בקערה את הג'לטין ומוספים רבע כוס מים קרים. מערבבים היטב ומניחים את התערובת בצד למשך כ-10 דקות, עד שהמרקם הופך לג'לי שקוף.

בינתיים מכינים את קרם הגבינה:

מקציפים את מיכלי השמנת במשך כדקה עם הסוכר. מוסיפים חלב ואינסטנט פודינג וניל וממשיכים להקציף עד לקבלת קצפת יציבה. מוסיפים את הגבינה הלבנה ומערבבים בתנועות קיפול.

לאחר שהג'לטין הפך לג'לי מכניסים למיקרוגל למשך 15-12 שניות, עד שהג'לטין הופך לנוזלי. מצננים את הג'לטין במשך דקה. מוסיפים לקערת הג'לטין 3 כפות מלאות מתערובת קרם הגבינה ומערבבים לבלילה חלקה. מעבירים את הבלילה דרך מסננת ומוסיפים אותה ליתר קרם הגבינה. מערבבים בעדינות עד להטמעה מלאה ואחידה.

יוצקים את הקרם מעל תחתית הביסקוויטים ושומרים במקרר לפחות 12 שעות לפני ההגשה.

רוטב פירות יער: מניחים בסיר קטן את פירות היער עם רבע כוס מים ו-2 כפות גדושות סוכר. מחממים על אש בינונית במשך כ-5 דקות, תוך כדי ערבוב, עד שהסוכר נמס לגמרי. מצננים. טוחנים בעזרת מוט בלנדר ידני כחצי מכמות פירות היער ומערבבים עם יתר התערובת. שומרים במקרר, עד להגשה.

צילום: ניר פקין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות