דף הבית / כללי / סטויקוביץ לא ימשיך

סטויקוביץ לא ימשיך

אחרי שנכשלה בניסיון לקחת את האליפות והסתפקה בזכייה בגביע המדינה, קבוצת מכבי ראשון לציון מלקקת את פצעיה ונערכת לעונה הרבה יותר קשה ומאתגרת עם תקציב מקוצץ. יושב ראש המועדון- ראול סרוגו, הודיע כי הוא לוקח צעד אחורה בכל הנוגע לפעילותו בקבוצה ואחרי שרם טורקניץ כבר הודיע על עזיבה וסיכם בקבוצת ווארברג השבדית, נפרדת מחזיקת הגביע גם מהכוכב הגדול שלה בעונה החולפת- ראסטקו סטויקוביץ. הפיבוט המנוסה בן ה-37, הצטרף למכבי בקיץ שעבר ונרשם כישראלי לאור העובדה כי אימו יהודיה. הוא היה השחקן הבולט של סער פרנקל וסיים כמלך שערי הקבוצה. הוא עזר למכבי לסיים את הליגה הסדירה במקום הראשון ולקחת את גביע המדינה, אך בפלייאוף, כמו כל הקבוצה, חלה נסיגה ביכולתו ובסופו של דבר החמיצה הקבוצה את צלחת האליפות בה זכתה הפועל אשדוד.

קבוצת הנוער של המועדון, החלה השבוע את ההתמודדות שלה על צלחת האליפות בסדרה מול מ.כ חולון. מכבי "אידן" ראשון לציון שסיימה את הליגה במקום השלישי, העפילה לגמר אחרי ניצחון בשלב חצי גמר הפלייאוף על הפועל אשדוד, אולי נקמה קטנה על ההפסד של הבוגרים. האתגר של השחקנים הצעירים הוא גדול במיוחד מכיוון שיתרון הביתיות יהיה של חולון שסיימה ראשונה. המשחק הראשון נערך ביום שלישי (לאחר סגירת הגיליון), כשבמהלך העונה ניצחה חולון פעמיים בליגה, אך בשלב גביע המדינה, היו אלו שחקניו של הרוויה פאזין, שניצחו את חולון ועלו על חשבונה לשלב הבא. הסדרה היא במתכונת של הטוב עד שלושה משחקים.

אחד מגדולי השחקנים, סטויקוביץ- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
אחד מגדולי השחקנים, סטויקוביץ- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הנוער רוצה אליפות- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הנוער רוצה אליפות- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות