דף הבית / כללי / סגרו סיבוב: מכבי עלתה למקום השני על חשבון הפועל

סגרו סיבוב: מכבי עלתה למקום השני על חשבון הפועל

נפילה בנס ציונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון
נפילה בנס ציונה- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשון לציון

מכבי ראשון לציון יצאה למשחק חוץ בהרצליה וניצחה את המקומית 37:26, שהקפיץ אותה אל המקום השני בטבלה. המשחק היה בשליטת הצהובים כחולים מהרגע הראשון, אך הרצליה נטולת הזרים עוד הצליחה להחזיק מעמד במחצית הראשונה שהסתיימה בתוצאה 15:11 למכבי. ההפרש הוכפל במחצית השנייה ומכבי שייטה אל עבר הניצחון. כבשו: תומר בודנהיימר ועמית סטלמן 5 כל אחד, שניר נציה, ירמי סידי, ולדי קופמן ואיבן קראציץ' 4 כל אחד. מכבי סיימה את הסיבוב עם מאזן של שמונה ניצחונות, שני הפסדים ותוצאת תיקו אחת והיא רחוקה שלוש נקודות מאשדוד המוליכה.

ניצחון ועליה למקום השני- צילום אריק אלקלעי מכבי ראשון לציון
ניצחון ועליה למקום השני- צילום אריק אלקלעי מכבי ראשון לציון

הפועל ראשון לציון הייתה בטוחה שהמקום השני יהיה שלה בסוף הסיבוב, אך הסתבכה בנס ציונה כשהגיעה בהרכב חסר עקב פציעות של שחקנים וספגה הפסד חוץ מפתיע ליריבה מהתחתית- 28:26. הפתיחה הייתה דווקא טובה והפועל עלתה ליתרון 5:2. אך נס ציונה התחילה לשחק ותוך זמן קצר בריצת 4:0, הפכה את התוצאה ועלתה ליתרון. החלה נדנדה עם יתרון שעובר מצד לצד, עד לדקה ה-25, אז כבר נפתח פער של ארבעה שערים לזכות נס ציונה שהצטמצם עד לשריקה להפסקה והיא הסתיימה בתוצאה 16:14. של המחצית אז נס ציונה הצליחה לפתוח פער קטן בדרך אל 16:14 במחצית. הפועל את המחצית השנייה בצורה טובה כמו את המחצית הראשונה והצליחה לאזן ל- 20:20. נס ציונה ברחה ל- 22:20, אך האדומים שוב איזנו עם שני שערים רצופים כשנותרו 10 דקות לשחק. עד לסיום, נס ציונה שוב ברחה להפרש קטן והפועל רדפה אחריה כשהשעון רדף אחריה ובסופו של דבר הפסד מאכזב להפועל, שבעקבותיו ירדה למקום השלישי בטבלה. היא סיימה את הסיבוב עם מאזן של שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים. כבשו: יותם טל ושון סלס 5, שי נתן 4, עומר אליאס 3, דושקו צ'ליצה, יוסיץ ליובמיר וסהר שחק 2 כל אחד, עידו פלח, עוז חממי ואיתי סורקיס 1 כל אחד. הליגה יוצאת לפגרת נבחרת של חודש ותחזור בסוף ינואר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות