דף הבית / כללי / נשארו עם המחמאות

נשארו עם המחמאות

5000 אוהדים שמילאו מפה לפה את "הברפלד" המקומי, ראו את הקבוצה של ניר ברקוביץ, נותנת פייט ראוי לאחת מהקבוצות הטובות במדינה כיום. ההתחלה הייתה כולה של ראשון לציון שהצליחה להביך את שחקני ליגת העל מירושלים, ובדקה ה-19, אף עלו ליתרון מוצדק של 1:0 משער של עומרי שקל אחרי בישול של וויסאן רבאח.
בית"ר יצאה מההלם מהר מאוד, ותוך ארבע דקות השיגה את שער השוויון מנגיחה של אנתוני וארן שמצא את עצמו לבד מול משפתי. המומנטום עבר לצהובים שחורים, ובדקה ה-35, עוד נגיחה של וארן לכיוון השער, הפעם הצליח להציל מהקו- ואיל מריסאת, ושמר על התוצאה המאוזנת, אך לא לזמן רב. שתי דקות לסיום המחצית, יציאה רעה של משפתי, ושוב אנתוני וארן בנגיחה שהפעם כן פגשה את הרשת והשלימה את המהפך- 2:1 לבית"ר ירושלים.
ראשון לציון חזרה ללחוץ עם פתיחת המחצית השנייה, ושער השוויון היה באוויר עם כדור מסוכן ששחרר אזוצ'קו ומצא את שוער בית"ר מוכן לקראתו. בדקה ה-57, קיבלה ראשון לציון יתרון על כר הדשא, אחרי ששופט המשחק הרחיק בכרטיס אדום את שחקן בית"ר- אריק סאבו, והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. ראשון לציון פספסה עוד מספר הזדמנויות עד לסוף המשחק, וסיימה את דרכה בגביע, עם הרגשת פספוס.
ניר ברקוביץ אמר בסיום: “אני לא מאוכזב. לא ניצחנו בתוצאה אבל ניצחנו בכדורגל. הייתה קבוצה אחת על המגרש, לא היינו מרוכזים בפס האחרון. הלחם והחמאה זה הליגה מתכוננים למשחק הבא. כמו שאמרתי הפס האחרון לשער לא היה".
ומשחק הליגה הבא, התקיים כבר ביום שלישי כשראשון לציון אירחה לקרב צמרת את קטמון ירושלים. במחצית הראשונה, מלבד הזדמנות בודדת של גיל יצחק, שתי הקבוצות לא סיכנו את השער. המשחק הפך אגרסיבי יותר במחצית השנייה, ובדקה ה-60, עימות בין שוער הקבוצה רועי משפתי, לבין מספר שחקני קטמון אחרי שקלט כדור ברחבה. בדקה האחרונה של המשחק, נתפס גיל יצחק ברחבה ובראשון לציון ציפו לשמוע שריקה לפנדל, אך השופט הורה להמשיך במשחק שהסתיים ללא שערים. במחזור הקרוב, משחק צמרת נוסף כשראשון לציון תצא תתארח במגרשה של הפועל כפר סבא.

הלחיץ את בית"ר, עומרי שקל- צילום ארנון לוי דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות