דף הבית / כללי / ניר חילץ נקודה בהברפלד

ניר חילץ נקודה בהברפלד

הפועל ראשון לציון, אירחה בשבוע שעבר את קבוצת הפועל רמת גן למשחק במסגרת המחזור ה-16 של הליגה הלאומית, המחזור שסגר את השנה האזרחית שהסתיימה ופתח את הסיבוב השני. כמו במחזור הפתיחה של העונה, גם הפעם נפרדו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות עם 1:1 בסיום. אין ספק שהחלק הפיקנטי של המפגש, שייך לעובדה שהמאמן הנוכחי של רמת גן הוא ניר ברקוביץ, שעזב את ראשון לציון במהלך העונה אחרי עימותים אין סופיים עם הקהל הכתום. גם הפעם שלא במפתיע, התקבל המאמן בגידופים מהיציע של אוהדי ראשון לציון ובסיום הוא אמר: "התרגשות גדולה לחזור לפה אחרי 3 שנים שהייתי פה, לקללות אני כבר רגיל, קיללו אותי גם כשהייתי מאמן ראשון לציון. זה אוויר בשבילי ואני מתקדם הלאה".

במשחק עצמו, רמת גן עלתה ליתרון בדקה ה-31, אך תשע דקות מאוחר יותר היה זה עמית מוסרי הצעיר שאיזן את התוצאה עם שער הבכורה שלו בליגה. במחצית השנייה, היו לראשון לציון הזדמנויות רבות להכריע את המשחק, אבל ההתקפה הכתומה נתקלה ביום מצוין של שוער רמת גן טל בומשטיין, שבמו ידיו הציל את האורחים מהפסד.

מאמן הקבוצה רון מרכוס, אמר בסיום: "מאוד מתסכל להגיע לכל כך הרבה מצבים ולא להבקיע, אבל אני מסתכל על חצי הכוס המלאה, שמחתי איך שנראינו ואני מקווה שנמשיך ככה".

השבוע התמודדה הקבוצה במשחק חוץ מול קטמון ירושלים ובמחזור הבא תארח את ניר רמת השרון.

קבוצת הנוער של המועדון סגרה בצורה מצוינת את שנת 2018 כשפתחה פער של חמש נקודות בפסגה על פני שלושת יריבותיה- בית"ר תל אביב, גדנ"ע יהודה והפועל אשקלון, אותה ניצחה 1:0 במחזור שנעל את הסיבוב הראשון של הליגה הלאומית. את השער היחיד במשחק כבש דווקא שחקן אשקלון, שער עצמי אומלל מבחינת האורחים אבל משמח מאוד עבור ראשון לציון שהתבססה בפסגה. במחזור הקרוב שייפתח את הסיבוב השני, תארח לעוד מפגש צמרת את גדנ"ע יהודה. במחזור הפתיחה של העונה, ניצחה ראשון לציון בחוץ 1:0 והיא תקווה לשחזר את התוצאה גם הפעם.

ניר ברקוביץ
חזר כאורח, ניר ברקוביץ – צילום נזיה סולטן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות