דף הבית / כללי / ניצחון יוקרתי במושבה

ניצחון יוקרתי במושבה

חגיגת הניצחון בפתח תקווה- צילום עמותת אוהדי ראשון לציון
חגיגת הניצחון בפתח תקווה- צילום עמותת אוהדי ראשון לציון

מיקו ממן שנמצא בכושר מצוין, היה הראשון לכבוש מול הפועל פתח תקווה ובדקה ה-29, היתל בשחקן הגנת פתח תקווה חלף גם על פני השוער והעלה את הכתומים ליתרון של 1:0. רגע לפני השריקה למחצית הראשונה, ניצל עוז פרץ המקומי טעות קשה בהגנת ראשון לציון ובעט מצוין מתוך הרחבה כדור שנעצר רק בתוך הרשת של מתן עמבר, ולהפסקה ירדו הקבוצות כשהתוצאה היא 1:1. עשרים דקות בתוך המחצית השנייה, פרץ מימין חלוץ הכתומים גיל יצחק, מצא מצוין את עדן דהן שלא התבלבל ובעט פנימה. התוצאה נשמרה עד לסיום וראשון לציון רושמת ניצחון שביעי בעשרה מחזורים ונצמדת לקטמון ירושלים שבמקום השני כשלשתי הקבוצות 22 נקודות, רחוקות ארבע מהמוליכה מכבי פתח תקווה. ביום שני תארח הקבוצה את בני לוד מהתחתית. עוד קודם לכן ביום שלישי (לאחר סגירת הגיליון) שיחקה ראשון לציון מול הקבוצה לה הפסידה במחזור הקודם- בית"ר תל אביב בת ים, הפעם במסגרת סיבוב ז' של גביע המדינה.

השחקנים חוגגים עם האוהדים בסיום- צילום עמותת אוהדי ראשון לציון
השחקנים חוגגים עם האוהדים בסיום- צילום עמותת אוהדי ראשון לציון

בליגת העל לנוער, הפסד ביתי מאכזב 1:0 למכבי תל אביב משער שנכבש סמוך לסיום וחתם את תוצאת המשחק. ההפסד שהיה הרביעי של הקבוצה, הוריד אותה עד למקום ה-13 בטבלה ובמחזור השמיני שייערך בשבת היא תצפין לקריית שמונה לפגוש את המקומית המדורגת במקום התשיעי. עוד במחלקת הנוער: קבוצת נערים א', הפסידה 2:1 לבית"ר טוברוק, נערים ב', ניצחה 4:2 את אשקלון, נערים ג', ניצחה 3:2 את קריית גת ונערים ג' מערב הפסידה 5:3 לגדנ"ע תל אביב.

אנאס דבור מקבל אהבה מהיציע- צילום סטודיו לוקורה
אנאס דבור מקבל אהבה מהיציע- צילום סטודיו לוקורה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות