דף הבית / כללי / נחלת בראש, שיכון בזנב

נחלת בראש, שיכון בזנב

בניגוד לעונה הקודמת, הפעם קבוצת נחלת יהודה לא חיכתה יותר מידי בשביל להשיג ניצחון בית ראשון, ועשתה את זה כבר בהזדמנות הראשונה שניתנה לה. אחרי שפתחה את העונה עם ניצחון חוץ בפרדסיה, היא ניצחה בביתה 3:2 את בית"ר פתח תקווה, וזינקה אל פסגת הטבלה.
קל זה לא היה, ושער הניצחון לזכות נחלת, נכבש ממש בדקה האחרונה של המשחק. אלנור אלייב, היה הראשון לכבוש עם שער בדקה ה- 33 שגם קבע את תוצאת המחצית- 1:0 למקומיים. חמש דקות בתוך המחצית השנייה, כבשה פתח תקווה את שער השוויון אך יניב סבג החזיר את היתרון לנחלת, חמש דקות מאוחר יותר. פתח תקווה לא ויתרה, המשיכה ללחוץ ובדקה ה-66, איזנה בפעם השנייה במשחק. כאמור, ממש בדקה ה-90, היה זה טל צור שהשאיר שלוש נקודות יקרות בבית, עם שער ניצחון שכבש. באמצע השבוע, שיחקה הקבוצה בחוץ מול מ.ס צעירי טייבה.
מי שעדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, היא קבוצת שיכון המזרח שרשמה בשבוע שעבר הפסד שני בשני משחקים, הפעם 1:0 במשחק החוץ שלה מול א.ס אשדוד. השער היחיד במשחק נכבש שלוש דקות לסיומו, וקבר את שיכון מתחת לקו האדום, ללא נקודות- הפתעה לא נעימה בכלל ליורדת הטרייה. במחזור אמצע השבוע, אירחה הקבוצה את בני יצאלאל. שתי הקבוצות כבר הספיקו להיפגש לפני מספר שבועות במסגרת גביע המדינה וגם במשחק אימון. בשני המפגשים הקודמים הייתה זו שיכון שניצחה בקלות.

אלנור אלייב- צילום אלי שמואלי דאבל פס
יניב סבג- צילום דאבל פס
בראש הטבלה- צילום הפועל נחלת יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות