דף הבית / כללי / מתגבשים מעבר לים

מתגבשים מעבר לים

הקבוצה במחנה האימונים ברומניה- צילום הפועל ראשון לציון
הקבוצה במחנה האימונים ברומניה- צילום הפועל ראשון לציון

הליגה הלאומית תחזור לפעילות רק בעוד כשבוע וחצי, אז תארח הפועל ראשון את ניר רמת השרון. הפגרה באה בעיתוי לא טוב לקבוצה שהייתה במומנטום מצוין ונמצאת אחרי 12 מחזורים במקום השני בטבלה עם שמונה ניצחונות. במועדון מקווים שהפגרה לא תקטע את המומנטום והם ימשיכו במסע הארוך כשהמטרה היא כמובן לסיים את העונה במקום שמוביל לליגת העל.

דאבור ופריירה מרוצים מהתנאים- צילום הפועל ראשון לציון
דאבור ופריירה מרוצים מהתנאים- צילום הפועל ראשון לציון

בינתיים, ניצלו בקבוצה את הפגרה בשביל לטוס למחנה אימונים ברומניה שיסתיים בסוף השבוע הקרוב. היא תקיים משחק אימון מול קבוצת וולנטרי המקומית, מהליגה הראשונה של רומניה, כשהמשחק צפוי להתקיים בירת רומניה- בוקרשט. הקבוצה מתארחת במתחם מפואר הכולל בנוסף למגרש כדורגל ומכון כושר צמוד, גם ספא ופינוקים נוספים לרווחת השחקנים והצוות המקצועי. גם ליגת העל לנוער נמצאת בפגרה עד סוף השבוע הבא, אז תחזור קבוצת הנוער של המועדון אל כר הדשא בתקווה לשפר את מצבה העגום בטבלה, עם משחק חוץ מול בית"ר ירושלים. עד שהליגה תחזור מהפגרה, יעלו על כר הדשא אוהדי הקבוצה שייקחו חלק בטורניר עמותות האוהדים האירופאי שיתקיים מחר (שישי) במגרש 'הסינטטיקו' באשדוד. בטורניר המסורתי ישתתפו השנה בנוסף לקבוצות אוהדים מהארץ גם שתי קבוצות אירופאיות שיגיעו להתארח.

קבוצת האוהדים הכתומה- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשון לציון
קבוצת האוהדים הכתומה- צילום עמותת אוהדי הפועל ראשון לציון

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות