דף הבית / כללי / מסתדרות מצוין בחוץ

מסתדרות מצוין בחוץ

יכולות להיות מרוצות- צילום הפועל ראשון לציון
יכולות להיות מרוצות- צילום הפועל ראשון לציון

הקבוצה שהחלה את העונה באיחור, הספיקה לשחק שני משחקים במהלך השבוע האחרון מול חולון והרצליה, שניהם בחוץ, והשיגה שני ניצחונות גדולים בדרך לצמרת טבלת ליגת העל עם שלושה ניצחונות בארבעה משחקים. ביום שני ניצחה הקבוצה בהרצליה בתוצאה 68:62, עם משחק מצוין של צ'לסי נלסון שקלעה 23 נקודות. הרבע הראשון עוד היה בשליטת המקומיות אך 28 נקודות ברבע השני, הפכו את המשחק וחניכותיו של זיו ארז הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום. קלעו: צ'לסי נלסון 23, סידני קוק 16 (10 ריבאונדים), עדן ציפל 9, סקויה הולמס 8, דניאל קארש וגילי אייזנר 6 כל אחת.

ביום חמישי שעבר, הגיעה הקבוצה לחולון למשחק השלמה מהמחזור הראשון של העונה והביסה את הסגולות צהובות 73:57. המחצית הראשונה עוד הייתה צמודה ואחרי 16:16 ברבע הראשון, הצליחה ראשון לציון לברוח מעט בדרך ל- 40:34 במחצית. הרבע השלישי היה הטוב ביותר של האדומות שעלו ליתרון דו ספרתי ושמרו עליו עד לסיום. קלעו:  סקויה הולמס 20, גילי אייזנר וצ'לסי נלסון 16 (14 ריבאונדים) כל אחת, גאיה סלס 8, עדן ציפל 6, סידני קוק 5, דניאל קארש 2. הערב (חמישי) תארח הקבוצה את מכבי אשדוד למשחק השלמה מהמחזור השני וביום שני משחק בית נוסף מול רמת השרון.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות