דף הבית / כללי / מי שנמוך חושב גבוה

מי שנמוך חושב גבוה

קבוצת נחלת יהודה המשחקת בליגה ב' מחוז דרום א', יצאה למשחק חוץ בפרדסיה, וחזרה משם חיוך גדול וניצחון יפה 2:0. מי שכבש את שני השערים, היה רוני אוחנה, אחד מהמצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה עם עשרה שערים. שני השערים נכבשו במהלך המחצית השנייה, כשהשני של אוחנה הגיע ארבע דקות בתוך תוספת הזמן. ביום שלישי, שיחקה הקבוצה בביתה מול בית"ר פתח תקווה, וביום שלישי הבא, תצא למשחק חוץ מול צעירי טייבה.
במחוז המקביל, פתחה את העונה גם קבוצת שיכון המזרח, היורדת הטרייה מליגה א'. אחרי משחקי הכנה בהם דרסה את יריבותיה, ומשחק גביע בו הביסה את בני יצאלאל 6:0, התחיל הדבר האמיתי כשהקבוצה אירחה בביתה במחזור הפתיחה את מ.ס באר שבע, והבינה מהר מאוד שמשחקי ההכנה לא שיקפו את שעתיד לקרות במשחקי הליגה. זה נגמר עם הפסד ביתי 3:1, כשאת השער היחיד לזכות שיכון, כבש שלוש דקות לסיום- שגיא בכור. ועדיין, למרות ההפסד המפתיע, שיכון עדיין אחת המועמדות לעלות ליגה בסוף העונה. ביום שלישי שיחקה הקבוצה בחוץ מול א.ס אשדוד, וביום שלישי הבא היא תארח את הקבוצה אותה הביסה בגביע- בני יצאלאל.
ליגה ג' אומנם תיפתח רק בתחילת החודש הבא, אך קבוצת מ.ס ראשון לציון, כבר הספיקה לשחק משחק רשמי במסגרת הגביע, כשאירחה את בית"ר יבנה. זה נגמר רע מבחינתה עם תבוסה 5:1 והדחה מהמשך המשחקים. את השער היחיד לזכותה, כבש בדקה ה-77, מיכאל שוורץ. קבוצתו של רועי אסייג, תקווה להיראות הרבה יותר טוב בעוד שבועיים במחזור הפתיחה מול מכבי קריית עקרון.

פתח עם צמד, אוחנה- צילום מני בן ארי גולר
השחקנים מאוכזבים בסיום- צילום מ.ס ראשון לציון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות