דף הבית / כללי / מי יכול עליה

מי יכול עליה

המתעמלת מראשון לציון ממשיכה לשבור את השיאים של עצמה וממצבת את עצמה כאחת מהמתעמלות האומנותיות הטובות בעולם כשהיא מסתכלת לבנות המעצמה הרוסית בלבן של העיניים בדרך לעקוף אותן ולכבוש את הפסגה.

בתחילת השבוע סיימה אשרם עוד תחרות נפלאה כשבמשחקי אירופה שהתקיימו במינסאק- בלארוס, קטפה ארבע מדליות, שתיים מזהב ושתיים מכסף. אחרי שהחמיצה את אליפות אירופה בחודש שעבר בגלל פציעה, אשרם חזרה לעניינים ובענק. זה התחיל צולע עם מדליית כסף בתחרות הקרב-רב שנערכה ביום שבת. המתעמלת הישראלית התחילה מצוין את התחרות עם תרגיל חישוק שהעניק לה את הציון 21.95 נקודות, תרגיל נפלא עם האלות שהעניק לה ציון של 23.3 נקודות ותרגיל הכדור שהעניק לה 22 נקודות. היא מוקמה ראשונה ואז הגיע תרגיל הסרט, בו לצערה הפילה את האביזר פעמיים, זכתה לציון נמוך של 17.45 נקודות וירדה למקום השני עם סך נקודות של 84.7. מי שהקדימה אותה הייתה אברינה הרוסייה, המתחרה הגדולה של אשרם.

יממה אחר כך, הכל נראה הרבה יותר טוב. היא קטפה את הזהב בתרגיל הכדור אחרי ביצוע ללא טעויות שהעניק לה את הציון 22.5. היא הקדימה את טשבה הבולגרייה ואת דינה אברינה הרוסייה. אשרם לא עצרה בכדור וקטפה זהב שני ברציפות, הפעם בתרגיל האלות. היא זכתה לציון של 22.7 נקודות, הקדימה את אברינה שקיבלה ציון של 22.6 נקודות ואת ניקולצ'נקו האוקראינית. הסרט, שמנע מאשרם את הזהב יום קודם לכן, "הציק" לה גם הפעם והיא הסתפקה במקום השני עם 21.100 נקודות כשהיא רואה מעליה בפודיום כמו תמיד, את אברינה הרוסייה. התרגיל היחיד אותו לא תרצה לזכור אשרם, הוא תרגיל החישוק בו השיגה ציון נמוך ולא שכיח אצל המתעמלת המוכשרת- 15.9 בלבד. החישוק נפל מידיה שלוש פעמים והפעם זה הסתיים ללא מדליה.

לינוי אשרם, סגנית אלופת העולם למי ששכח, כבר מסתכלת קדימה אל עבר היעד הבא והמרכזי שלה לשנה הקרובה- אליפות העולם בבאקו שתיערך בספטמבר. המטרה של אשרם היא כמובן להגיע אל אולימפיאדת טוקיו שתיערך בשנה הבאה ובשביל להבטיח זאת, היא תצטרך לסיים באליפות העולם בין 16 הראשונות. אם היא תציג את היכולת שהציגה בתחילת השבוע במינסאק, אנחנו והיא יכולים להיות רגועים.

אשרם הייתה מאושרת בסיום התחרות ואמרה בין היתר: "אליפות העולם זה הקריטריון לאולימפיאדה והתחרות הזו היא ניסיון טוב כי היו פה המתעמלות הכי טובות באירופה. אני שמחה שעברתי את האליפות הזו הכי טוב שאני יכולה ומגיעה מוכנה לאליפות העולם. סיימתי את התחרות ומחר אני כבר בדרכי חזרה לארץ וחוזרת לשגרת אימונים רגילה, אמשיך לעבוד בכל הכוח לקראת אליפות העולם".

איגוד ההתעמלות הוציא הודעה בזו הלשון: "איגוד ההתעמלות נפעם ונרגש לנוכח ההישגים חסרי התקדים של המתעמלת לינוי אשרם, אשר מתעמלת תחת המאמנות איילת זוסמן ולנה קופילנקו באגודת ראשון לציון. לינוי, שבאליפות אירופה האחרונה נאלצה לפרוש עקב פציעה, היא דוגמא ומופת לספורטאי הישג. מנפצת שוב ושוב את תקרת הזכוכית ומסבה גאווה עצומה לאיגוד, לענף ולמדינה כולם. ההישגים בזירה הבינלאומית בענף ההתעמלות האמנותית ממצבים את ישראל כמעצמה בענף ואנו עם הפנים קדימה והלאה, במלוא הכוח".

גם שרת התרבות והספורט לא נשארה אדישה לנוכח ההישג של אשרם ואמרה: "איזה עונג צרוף לראות את לינוי שלנו עולה שוב ושוב על הפודיום במשחקים האירופיים במינסק והופכת להיות אחת המתעלמות המעוטרות ביותר בתחרות עם זכייה בשתי מדליות זהב ובמדליית כסף. היא הפגינה עליונות מרשימה בשלושה תרגילים והצהירה על כוונותיה לקראת אליפות העולם בבאקו בספטמבר והשגת הקריטריון לטוקיו 2020".

אשרם על הפודיום- צילום עמית שיסל מינסק הוועד האולימפי בישראל
נערה זהב- צילום עמית שיסל מינסק הוועד האולימפי לישראל

2. אשרם על הפודיום- צילום עמית שיסל מינסק הוועד האולימפי בישראל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות