דף הבית / כללי / מחכים לנס ציונה

מחכים לנס ציונה

המשחקים יתקיימו ב- 04.02.2019 בהיכל שלמה בתל אביב ובהגרלה שהתקיימה בשבוע שעבר, נקבע שמכבי ראשון לציון תשחק מול נס ציונה ואילו מ.כ חולון תפגוש את הפועל אשדוד.

ראשון לציון ונס ציונה, נפגשו בחודש שעבר במסגרת המחזור ה-11 של ליגת העל וראשון לציון שנמצאת בפסגת הטבלה עם מאזן מושלם, ניצחה בנס ציונה 30:26 על המקומית שמדורגת רביעית.

הפעם האחרונה שמכבי זכתה בגביע הייתה בשנת 2014 במגרש ברעננה כשניצחה את מכבי תל אביב. מאז שעברו משחקי חצי הגמר והגמר אל היכל שלמה בתל אביב לפני כשלוש שנים, היא אומנם הצליחה להעפיל למשחק המכריע, אך נכנעה שלוש שנים ברציפות להפועל ראשון לציון שהודחה השנה בשלב רבע הגמר, ותיעדר מהאירוע החגיגי לראשונה מזה תשע שנים. לחצי הגמר הגיעה הקבוצה אחרי ניצחונות על הפועל רמת גן וקריית מוצקין. עוזר מאמן ראשון לציון ספי איצקוביץ, התייחס להגרלה ואמר: "כל הקבוצות ראויות להיות במעמד הזה. הן הוכיחו את עצמן ואנחנו נעבוד קשה. זה משחק אחד, ונצטרך לבוא מוכנים ודרוכים. נס ציונה היא קבוצה מאוד טובה ומוכשרת".

מהצד השני, על הקווים של נס ציונה, יעמוד המאמן עומרי מימון, אחיו הצעיר של עידן מהפועל ראשון לציון, וינסה לנצח גם בשביל אחיו שייצפה במשחק מהצד. מימון אמר: "בשביל לקחת גביע צריך לנצח את הקבוצות הכי טובות, וזה אומר שצריך לנצח את מכבי ראשל"צ כמה שזה יהיה קשה. היריבה היא ללא ספק הקבוצה הכי טובה היום בארץ. הלחץ הוא לגמרי עליהם. בגביע כל דבר יכול לקרות. זה דינמיקה של משחק".

פרנקל
פרנקל ומכבי רוצים גביע- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
יעדרו מהמעמד לראשונה מאז 2009- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות