דף הבית / כללי / מהומה במשחק נערים

מהומה במשחק נערים

משחק במסגרת ליגת נערים ב', בין הפועל ראשון לציון ורמת אליהו, הופסק בדקה ה- 74 על ידי שופט המשחק, אחרי תגרה שהחלה בין השחקנים עצמם כשגם הורי השחקנים הצטרפו לביזיון על הדשא. כך כתב השופט יריב נחמו יוסף, בדו"ח שנשלח להתאחדות: "שחקן של ראשון לציון שישב על הספסל פנה לעבר שחקן רמת אליהו והקניט אותו. בתגובה על כך, שחקנה של רמת אליהו הגיב בבעיטה עצומה לגופו של השחקן שלא הייתה מביישת אומן קראטה. בעקבות כך פרצה מהומה ותגרה בין שחקני שתי הקבוצות, במהלכה פרצו הורים משתי הקבוצות לכר הדשא, חלקם להפריד וחלקם על מנת לריב”. במקביל לתגרה על הדשא, החלה תגרה ביציע בין הורי שחקני שתי הקבוצות והשופט ביקש ממאמן ראשון לציון הראל כהן, להזמין אל המגרש כוח שיטור.
אל וועדת המשמעת שהתקיימה ביום רביעי, הוזמן גם כהן, שעל פי דו"ח השופט, גרם לחימום האווירה ויצירת אווירה עוינת. בתגובה לאירועים, החליט הבעלים של המועדון- אייל ברקוביץ, להפסיק את פעילותה של הקבוצה ואמר שמקרי אלימות כאלו לא יהיו אצלו בקבוצה. "הקבוצה תיסגר עד להודעה חדשה, והשחקן שקילל, יורחק לתקופה ארוכה. כך ברקוביץ. כאמור, וועדת המשמעת התקיימה השבוע (לאחר סגירת הגיליון), כשהעונש לשתי הקבוצות מראשון לציון, צפוי להיות קשה.

ברקוביץ, החלטה נכונה- צילום לירן דורף דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות