דף הבית / כללי / מאליפות התיכונים אל ליגת העל

מאליפות התיכונים אל ליגת העל

השחקנית הצעירה בת ה- 16, הנחשבת לכוכבת הגדולה של קבוצת נערות א', של המועדון, הספיקה כבר לשחק את משחקה הראשון במדי הקבוצה הבוגרת ותרמה 2 נקודות. לצערה, גם היא לא עזרה הפעם וראשון לציון הפסידה 66:63 לרעננה, אחרי שכבר הוליכה דקה וחצי לסיום. היה זה ההפסד העשירי של הקבוצה והיא מתחת לקו האדום עם 12 נקודות. במחזור הקרוב משחק ביתי מול רמת חן.
קארש עצמה, עברה שבוע עמוס שכלל זכייה באליפות התיכונים, עם התיכון בו היא לומדת- הגימנסיה הריאלית, אחרי ניצחון 45:46 על אוסטרובסקי רעננה. וגם עלייה לחצי גמר גביע האיגוד, עם קבוצת הבת של ראשון לציון בליגה הלאומית.
משחק גמר התיכונים, נפתח במעמד צד אחד בלבד, כשבנות ראשון לציון רצות עם 15 נקודות ללא שום מענה מהצד השני. רעננה קלעה ברבע הראשון שתי נקודות בלבד, והוא הסתיים בתוצאה 17:2 לריאלית. ריצה נוספת הקפיצה את התוצאה ל- 24:2, ונראה היה שהאליפות הזאת תוכרע הרבה לפני סיום המשחק. אך במחצית השנייה התעוררו הבנות של רעננה והחלו לקזז את ההפרש. למעשה, רעננה עשתה לריאלית, בדיוק את מה שהריאלית עשו במחצית הראשונה. בסיום הרבע השלישי התוצאה עמדה על 41:32 בלבד.
ההפרש המשיך להצטמצם עם פתיחת הרבע האחרון, ונראה היה שהמשחק חומק מידיהן של בנות ראשון לציון. דקה לסיום התוצאה הייתה 45:41. רעננה קלעו סל נוסף, זיו ארז הזעיק פסק זמן כשעל השעון נותרה פחות מחצי דקה. אנה שפובלוב סיימה את ההתקפה האחרונה עם שתי נקודות נוספות, והאליפות הלכה לראשון לציון.
קלעו: גאיה סלס 12, דניאל קארש 11, עמית בן אליעזר ומאיה צימרינג 6, ניקול מיכאליץ 5, אנה שפובלוב 4, גילי אייזנר 3 נקודות.
24 שעות מאוחר יותר, עלו הבנות לירושלים למשחק במסגרת רבע גמר גביע האיגוד, מול אס"א המקומית. גאיה סלס שהצטיינה עם קארש מול רעננה, כיכבה גם במשחק הזה עם 31 נקודות, בדרך אל 60:45 קליל. לא ברור מהיכן היה לבנות את הכוחות לשחק שני משחקים כל כך חשובים בתוך יממה אחת. קארש סיימה עם 9 נקודות. עוד קלעו: שחר ברנר 7, גילי אייזנר 6, אנה שפובלוב 4, עמית בן אליעזר 3.

האלופות מראשון לציון- צילום ארז עוזייר
דניאל קארש, בכורה בליגת העל- צילום ארז עוזייר
סלס- 43 נקודות ביומיים- צילום ארז עוזייר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות