דף הבית / כללי / מאבדים את זה

מאבדים את זה

אחרי ניצחון החוץ בשבוע שעבר, חזרה הקבוצה הביתה וקיוותה להמשיך את המומנטום החיובי, אך ירדה מכר הדשא מאוכזבת עם הפסד 2:0 למכבי אחי נצרת. טעות גדולה בהגנת הקבוצה, אפשרה לנצרת לעלות ליתרון 1:0 בדקה העשרים. התוצאה נשמרה עד ההפסקה. חמש דקות מפתיחת המחצית השנייה, הכפילה אחי נצרת את היתרון עם שער נוסף שנכבש אחרי טעות בהגנה הכתומה. במשחק ערכו את הופעת הבכורה שלהם, שני שחקני הרכש החדשים- ג'ורג' אמסיס ששב לקבוצה וניסן דנון, שנכנס כמחליף כבר בדקה השישית של המשחק, במקומו של גיל יצחק שנפצע. במחזור הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה. בסיבוב הקודם בראשון לציון, הסתיים המפגש בין השתיים בתוצאה 2:2. אם תפסיד, עלולה הקבוצה להידרדר עד למקום ה- 12.

קבוצת הנוער של המועדון, פספסה הזדמנות לברוח בפסגה לאשקלון וקטמון ירושלים הדולקות אחריה, אחרי שסיימה בתיקו נטול שערים את משחק החוץ שלה מול קטמון. למזלה, גם אשקלון סיימה בתוצאה דומה את משחקה מול גדנ"ע יהודה, והסטטוס קוו בצמרת נשמר, כשראשון לציון מוליכה את הטבלה עם 35 נקודות, אשקלון עם 33 וקטמון עם 30. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את יבנה.

הופעת בכורה במדים הכתומים, דנון- צילום הפועל ראשל"צ
הופעת בכורה במדים הכתומים, דנון- צילום הפועל ראשל"צ
חזר והיה שותף להפסד, אמסיס- צילום הפועל ראשל"צ
חזר והיה שותף להפסד, אמסיס- צילום הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות