דף הבית / כללי / לא עוזב עבור אף אחת

לא עוזב עבור אף אחת

בשבוע שעבר סיימה קבוצת הכדורגל מ.ס ראשון לציון עוד עונה רגועה בליגה אחרונה בישראל שהיא רחוקה ממאבקי העלייה וללא שאיפות מיוחדות. מי שנמצא שם מהיום הראשון של המועדון הוא רועי אסייג, מלך שערי הקבוצה שסיים את העונה האחרונה עם 20 שערים ושיפר את השיא האישי הקודם שלו בקבוצה שעמד על 16 בעונה שעברה.

"למ.ס ראשון לציון הגעתי כמה שנים אחרי שהשתחררתי מהצבא. את הקריירה התחלתי בכלל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב ובמקביל שיחקתי בכל נבחרות ישראל הצעירות עד הגיוס שקטע לי את הקריירה. כשהשתחררתי שיחקתי קצת ברמת אליהו וקצת בשיכון המזרח איתה עליתי לליגה ב', וכבשתי 48 שערים בעונה. לא המשכתי שם ויחד עם חבריי: אלמוג פרץ, זיו מחבוש, ירון אמזלג, נתי מור, אבי גהדי, שלמה לוי ויניב זינרייך, החלטנו להקים את מ.ס ראשון לציון ובעצם לעשות צעד קדימה למשחקי הכדורגל המשותפים שלנו מהשכונה ולעבור לליגה רשמית".

-זה נראה שאין לכם שאיפות לעלות ליגה. למה בעצם?

"אנחנו מתקיימים מתקציב מינימלי ואין לנו את היכולת הכלכלית לעלות ליגה. יש מספר קבוצות במחוז שלנו (מרכז) שהשקיעו העונה למעלה מ-400 אלף שקל. לנו אין אפילו עשירית מהסכום הזה, לכן השאיפה שלנו היא להמשיך ולשחק ביחד וכמובן ליהנות. אני יכול להגיד לך שבשבוע שעבר שהסתיימה העונה, דיברנו בינינו וממש התאכזבנו שהיא הסתיימה. כל שנה אנחנו מחכים לליגה שתתחיל מחדש ונהנים לשחק ביחד כל שבוע מחדש".

-אתה באופן אישי לא מרגיש פספוס בקריירה?

"חד משמעית כן. התחלתי במכבי תל אביב ולצערי כשהתגייסתי נאלצתי לוותר על הרמות הגבוהות למרות שבהחלט התאמתי ביכולת שלי לליגות הבכירות. אבל אני לא מצטער על שום דבר ומודה לבורא עולם על מה שנתן לי. גם בשנים האחרונות קיבלתי הצעות מקבוצות בליגות גבוהות יותר, אבל צריך להבין שמ.ס ראשון לציון זאת לא סתם קבוצה, זאת באמת משפחה ואני את המשפחה הזאת לא יכול לעזוב אפילו לא בשביל קבוצות מליגות גבוהות יותר שגם משלמות יותר".

-מה תאחל לעצמך ולקבוצה?

"לי אאחל שבורא עולם ייתן לי את הכוח להמשיך לשחק ולהבקיע בכמויות כמו בשנתיים האחרונות וגם להמשיך ולאמן את קבוצות הילדים במועדון שיכון המזרח. אני אוהב את המשחק ועושה את זה כבר 30 שנה. אני לא רואה את עצמי ללא הכדורגל. לקבוצה שלי אאחל שנמשיך ליהנות ביחד על כר הדשא גם באימונים וגם במשחקים כמו שהיה ב-13 השנים האחרונות".

אסייג בביתו השני- צילום יוגב אסייג
אסייג בביתו השני- צילום יוגב אסייג
כבר 13 שנה במועדון- צילום גיא אסייג
כבר 13 שנה במועדון- צילום גיא אסייג

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות