דף הבית / כללי / כמו שדרבי צריך להיות

כמו שדרבי צריך להיות

מחזור הסיום של הליגה הלאומית לנשים בכדוריד, סיפק לאוהדים את המשחק הלוהט ביותר שיכול להיות בין שתי הקבוצות הטובות בארץ נכון להיום- שתיהן מראשון לציון. הפועל ומכבי נפגשו לקרב ישיר על המקום הראשון רגע לפני פתיחת משחקי חצי גמר הפלייאוף והמשחק הצמוד והדרמטי הסתיים בתיקו 23 שקבע שהפועל היא זאת שתסיים ראשונה את הליגה הסדירה ומכבי תסתפק במקום השני. שתי הקבוצות סיימו את העונה במאזן כמעט זהה כשרק נקודה אחת מפרידה בית השתיים. הפועל עם 14 ניצחונות הפסד בודד ותוצאת תיקו אחת בלבד במשחק האחרון של העונה ואילו מכבי עם 13 ניצחונות שני הפסדים ושתי תוצאות תיקו.

במשחק עצמו הפועל פתחה טוב יותר ועלתה ליתרון של שלושה שערים בדקות הראשונות הרבה בזכות יכולת מצוינת בשער של רוית שושן. מכבי נכנסה לעניינים ככל שעברו הדקות ודקה לסיום המחצית הצליחה לאזן את התוצאה ל- 12:12, אך אולגה ניקולינקו דאגה להוריד את הפועל להפסקה ביתרון 13:12.

המחצית השנייה עברה להיות בשליטה של הצהובות כחולות בראשות השוערת המצוינת תמרה פופוביץ שנעלה לגמרי את השער להתקפות האדומות. מכבי שמרה על יתרון שהגיעה בשיאו לארבעה שערים והייתה נראית בדרך לניצחון, אך הפועל חזרה להיצמד והמשחק נשאר צמוד ומותח. עשר דקות לסיום נקבע שוויון 20. שער רדף שער ושתי דקות לסיום עלתה מכבי ליתרון 23:22 אחרי שניצן דונאי מצאה מצוין את ג'קלין אנסטסיו. את השער האחרון במשחק כבשה שרון לוינסון מהפועל שחתמה את תוצאת המשחק- 23:23 ושלחה את חברותיה לחגוג את המקום הראשון בטבלה.

כבשו להפועל: אולגה ניקולינקו 8, אלנה אומנץ  6, דניאלה דרגויביץ' 4, עדן שמאי 2, אושר כהן, נוי לוי ושרון לוינסון 1 כל אחת. כבשו למכבי: ג'קלין אנסטסיו 9, ניצן דונאי וגבריאלה פסואה 4 כל אחת, נלי אמינוב, קים לוי וקרן טפליצקי 2 כל אחת.

מאמן הפועל ראשון לציון דביר גולדשטיין: "כל הכבוד לשחקניות על משחק לחימה חסר פשרות ועל הפגנת אופי במהלך המשחק! עם קצת יותר ריכוז מול השער היינו יכולים לנצח את המשחק אבל עשינו את מה שהיינו צריכים מבחינת התוצאה. היינו במשחק טקטי וממושמע וסיימנו במקום הראשון בתום הליגה הסדירה וזה מבחינתנו הישג שלא ציפו מאתנו. ננסה להעפיל לגמר הפלייאוף ומשם השמים הם הגבול! הוכחנו שאפשר להצליח עם תקציב נמוך יחסית וסגל דליל אבל עם הרבה לב ונשמה."

מאמן מכבי ראשון לציון גלעד מאור: "בחצי הראשון של המשחק הפועל שלטו בקצב ובחצי השני הכל התהפך. ב-14:18 לטובתנו הייתה לנו הזדמנות להגדיל את הפער ולגמור את המשחק אבל הפועל היו במשחק מצוין ביחד עם איבודי כדור שלנו הם הצליחו להשוות ואף להוביל. שני מהלכים מתוכננים שלנו הובילו ליתרון ממש בסיום ולדעתי גול השוויון של שרון היה עבירת תוקף אבל עדיין היה משחק מותח, חזק עם שיפוט טוב. כל הכבוד לדביר והפועל שהצליחו לסיים במקום הראשון בליגה הסדירה. החשוב יותר שאנחנו לא רק שלא הפסדנו להפועל השנה, זכינו בגביע שזאת הייתה אחת משתי המטרות שלנו. מעכשיו כולנו מרוכזים במטרה השנייה ונעשה הכל לחזור לעצמנו ולהיות בשיא בדיוק מתי שצריך כדי להשלים דאבל."

עם סיום הליגה הסדירה נקבע שהפועל תשחק בחצי הגמר מול בנות הרצליה ומכבי מול האלופה המכהנת- ארזים רמת גן. כבר אתמול (רביעי) נערך המשחק הראשון בסדרה של הטוב עד שלושה משחקים וביום שישי ייערכו המשחקים הנוספים בהרצליה ורמת גן.

גבריאלה פסואה מול הגנת הפועל- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
גבריאלה פסואה מול הגנת הפועל- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דונאי מרחפת לכיוון השער- צילום  חן קלדרון מכבי ראשל"צ
דונאי מרחפת לכיוון השער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
שחקניות הפועל חוגגות מקום ראשון- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
שחקניות הפועל חוגגות מקום ראשון- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דביר גולדשטיין מתדרך את חניכותיו- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
דביר גולדשטיין מתדרך את חניכותיו- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
  1. שחקניות הפועל חוגגות מקום ראשון- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
  2. דונאי מרחפת לכיוון השער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
  3. גבריאלה פסואה מול הגנת הפועל- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות