דף הבית / כללי / ככה יעשה לאלופה

ככה יעשה לאלופה

עם חזרתה מאליפות העולם, בה זכתה בשתי מדליות ארד, אחת מהן היסטורית למתעמלת ישראלית בתחרות הקרב-רב, הגיעה המתעמלת מראשון לציון, לינוי אשרם, לקבלת פנים חגיגית שאירגן הוועד האולימפי- לה ולג'ודוקא טל פליקר. אשרם זכתה למענק מיוחד של 60 אלף שקלים, כשגם שתי מאמנותיה- איילת זוסמן ולנה קופילנקו, זכו למענקים יפים. אשרם נכנסה לסגל הזהב של היחידה לספורט הישגי, ותזכה למלגה חודשית בסך 8500 שקלים. המתעמלת הצנועה אמרה: "זה מעמד מאוד מרגש. עשרה ימים אחרי ההישג אני יודעת שזה ציון דרך בספורט הישראלי ואני חזרתי למקום הטבעי שלי – אולם ההתעמלות. לאחר שבוע של מנוחה, חזרתי לשגרת האימונים. כולם שואלים אותי על טוקיו 2020. זה כל כך רחוק… עד טוקיו 2020 אני צריכה לעבוד קשה מאד. אני מודעת לכך שהציפיות ממני גבוהות ורף ההישגים גבוה. יחד עם זאת, יש לי מוטיבציה גבוהה מאד להצליח ואני מבטיחה להשקיע את כל כולי כדי לייצג את ישראל בכבוד רב בכל תחרות בינלאומית בה אשתתף. בסופו של דבר המטרה שלי היא המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020. הדרך ארוכה ואעשה הכל כדי להיות שם".
המאמנת, איילת זוסמן: "לא חלמנו ולא פיללנו להיות במקום שבו אנחנו נמצאים היום. היו תחרויות לא קלות, והפריצה הגדולה החלה השנה. בכל פעם שנתקלנו בקשיים, ידענו שאי אפשר להגיע לרמות האלה לבד, וצריך להרים אותה בכל יום מחדש. זאת ספורטאית צברית ישראלית שגדלה באגודה שהיא כמו משפחה".
גם במרכז הפועל, חגגו עם אשרם והעניקו לה את התואר "ספורטאי השנה", עקב השתייכותה לאגודת הפועל ראשון לציון. שתי המאמנות זכו אף הן בתואר מאמנות השנה.

אשרם, זוסמן וקופילנקו- צילום הוועד האולימפי בישראל
ספורטאית השנה של מרכז הפועל- צילום שוקי יקותי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות