דף הבית / כללי / יש מדליה לאבסוב

יש מדליה לאבסוב

במסגרת נבחרת ישראל, תושב העיר טריאל אבסוב, יחד עם מאמנו פבל מוסין, זכה בשבוע שעבר במדליית ארד בתחרות קטגוריה А ברוסיה, נובוסיבירסק (בסיביר) בענף קומבט סמבו. התחרות הייתה במסגרת ההכנה של הנבחרת לאליפות העולם שתתקיים בחודש נובמבר בקוריאה. טריאל, שהתחרה במשקל עד 68 ק"ג, ניצח יריב ממונגוליה בקרב הראשון ובקרב השני ניצחה את סגן אלוף אירופה מבלארוס. בחצי הגמר הפסיד טריאל ליריב מאוזבקיסטן ובקרב על מדליית הארד, ניצח ספורטאי מקוריאה בדרך אל הפודיום.

טריאל אמר: "הייתה תחרות קשה ומאתגרת מאוד. הרמה של המתחרים גבוהה ואני מצטער שלא הצלחתי הפעם להביא זהב, אבל צברתי ניסיון רב ועשיתי הכנה מצוינת לקראת אליפות העולם. יש עוד מספיק זמן לפני האליפות לתקן את הטעויות ולהיות הכי מוכן. לאחר הארד שהשגתי בשנת 2018 אני בהחלט מקווה להביא הפעם את הזהב."

מאמנו האישי ומאמן הנבחרת פבל מוסין אמר: "טריאל ספורטאי צעיר אבל עם פוטנציאל ויכולות גבוהים. למרות הגיל הצעיר הוא בשנה שעברה הביא ארד באליפות העולם ואני בטוח שעם הכנה מצוינת לפני האליפות הקרובה, יהיו גם השנה הישגים. ענף הסמבו צובר תאוצה בשנים האחרונות בארץ ואפשר להגיד שראשון לציון לאט לאט הופכת להיות מרכז ארצי לענף. אנו מודים לעיריית ראשון לציון ובראשה לראש העיר רז קינסטליך, לחברה עירונית ומחלקת הספורט על היכולת לפתח ולקדם את הענף בעיר."

אבסוב ומדליית הארד- צילום עצמה אתלט ראשל"צ
אבסוב ומדליית הארד- צילום עצמה אתלט ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

רז קינסטליך

יום הולדת לראש העיר רז קינסטליך

תפריט נגישות