דף הבית / כללי / יש דרבי בגמר!

יש דרבי בגמר!

נעלה את השער- רוית שושן. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
נעלה את השער- רוית שושן. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

קבוצות הנשים של מכבי ראשון לציון והפועל ראשון לציון, עשו את מה שציפו מהן והעפילו לגמר גביע המדינה למפגש ראש בראש שיתקיים בחודש הבא. השאלה היחידה שנשארה פתוחה היא האם הגביע יישאר בארונה של מכבי ראשון לציון- מחזיקת התואר הנוכחית, או שיעבור את הכביש וינחת בארון של האדומות מהפועל.

המצטיינת של מכבי- השוערת בר אלבו בפעולה. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
המצטיינת של מכבי- השוערת בר אלבו בפעולה. צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
עשרה שערים וחצי גמר- גבריאלה פסואה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
עשרה שערים וחצי גמר- גבריאלה פסואה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון, הגיעה למשחק חצי הגמר מול אלופת המדינה- ארזים רמת גן, כשהיא בפסגת הטבלה למרות משחק חסר. המשחק המצוין הוכרע רק בדקות הסיום והיה הפכפך ודרמטי. מכבי פתחה מצוין ועלתה ליתרון 3:1 אחרי שש דקות במשחק, אך האלופה לא התכוונה להרים ידיים והצליחה לאזן תוך זמן קצר. המומנטום שעבר לצד של רמת גן עזר לה לעלות ליתרון של ארבעה שערים, אך הפעם היה זה תורן של נשות ראשון לציון להעביר הילוך ועם ארבעה שערים רצופים גם לאזן את התוצאה. המשחק הצמוד נמשך עד שהשעון נגמר ולהפסקה ירדה מכבי כשהיא ביתרון 15:14. את המחצית השנייה פתחה ארזים רמת גן טוב יותר, ביצעה מהפך נוסף ועלתה ליתרון 17:15. השוערת המצוינת של ראשון לציון- בר אלבו, הייתה הגורם המרכזי בכך שמכבי חזרה למשחק פעם אחר פעם כשבהתקפה ניצן דונאי הייתה המוציאה לפועל העיקרית. רמת גן שוב הצליחה לברוח עד ל- 22:18, אך אז התעוררו גבריאלה פסואה, קים לוי ושירה ג'רבי שעם חמישה שערים רצופים הפכו את התוצאה שוב וקבעו 23:22 למכבי כשנותרה רבע שעה לשחק. הפעם הצליחו שחקניות מחזיקת הגביע הנוכחית- לשמור על היתרון ואף להגדיל אותו עד לתוצאה הסופית-29:24 וכרטיס לגמר. כבשו: גבריאלה פסואה 10, ניצן דונאי 6, שירה ג׳רבי 4, קים לוי ועמית איזק 3 כל אחת, שיר גבזה 2 וקרן טפליצקי 1.

המצטיינת בהפועל דיאנה צרויקובה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד
המצטיינת בהפועל דיאנה צרויקובה- צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד

הפועל ראשון לציון, הגיעה למשחק חצי הגמר מול הרצליה כשהיא היחידה שטרם נוצחה העונה ורק שלושה משחקים חסרים מונעים ממנה בשלב זה את כיבוש פסגת הטבלה. בניגוד למשחק של מכבי, להפועל זה הלך הרבה יותר פשוט שאחרי פתיחה מהוססת, ברחה ליתרון של ארבעה שערים אחרי 12 דקות של משחק. הרצליה ניסתה לחזור לעניינים אבל שוערת הפועל- רוית שושן, פשוט נעלה את השער כשבמקביל ההתקפה האדומה מגדילה את ההפרש עד לחמישה שערים, הפרש שנשמר עד להפסקה אליה ירדו הקבוצות כשלוח התוצאות מראה 13:8. הרצליה עלתה למחצית השנייה בצורה טובה יותר והצליחה להוריד את ההפרש לשלושה שערים בלבד, אך לא יותר מכך. השחקניות המוכשרות של הפועל, התעשתו במהירות והגדילו את היתרון שוב לחמישה שערים. בנוסף לרוית שושן, גם השוערת חגית אברמוביץ סיפקה דקות טובות והייתה גורם משמעותי בשמירת היתרון ואף הגדלתו עד לסיום. קורל אראמי, כבשה את השער האחרון במשחק שהסתיים בתוצאה 22:16 להפועל וכרטיס לגמר מול מחזיקת הגביע. כבשו: אולחה ניקולינקו 7, דיאנה צרויקובה 5, אנה סטורזוק ואנה לזינסקי 3 כל אחת, אלנה אומנץ 2, אושר כהן וקורל אראמי 1 כל אחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות