דף הבית / כללי / יצחק צחק אחרון

יצחק צחק אחרון

אחרי ההפסד הביתי לחדרה, היו מי שחשבו שהנה מתחילה הנפילה של הכתומים, אך שחקניו של ניר ברקוביץ הראו הרבה אופי במשחק מול הפועל לוד, ושער של גיל יצחק, עמוק בתוך תוספת הזמן, סידר להם ניצחון שישי ומקום שלישי בטבלת הליגה הלאומית.
אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הייתה זו דווקא לוד שכבשה ראשונה עם שער בדקה ה- 50. אך השער רק העיר את הכתומים שתוך דקה כבשו את השוויון. עומרי שקל בעט חזק כדור שפגע במשקוף וחדר פנימה.
הקהל הכתום ביציעים, כבר הבין שמהמשחק הזה הוא יראה רק נקודה אחת, אבל אז הגיע גיל יצחק ששלוש דקות בתוך תוספת הזמן, קפץ על ה"ריבאונד" אחרי בעיטה של שלומי אביסידריס והדף שוער לוד, יצחק לא התבלבל ובעט פנימה בשביל לסגור את הסיפור ולנצח את המשחק.
ניר ברקוביץ היה מאושר בסיום: ״ניצחון של גברים, לא יאומן, בגלל רגעים כאלה זה הספורט הפופולרי ביותר בעולם, כל דקה יכולה לשנות משחק ולמזלנו הפעם זה היה לטובתנו. אם אין אמונה שום דבר לא שווה. הפעם היינו צריכים הרבה מזל, אבל יש פה קבוצה טובה שיכולה ללכת עד הסוף, נקווה להתחזק בעוד שניים או שלושה שחקנים בינואר בשביל ללכת גבוה״.
הליגה יוצאת לפגרה, ובמחזור הבא שייערך בסוף החודש, תצא ראשון לציון למשחק חוץ מול בית"ר תל אביב.
קבוצת הנוער של המועדון, סיימה משחק מהנה ורב שערים בתיקו 3:3 עם מכבי נתניה מהצמרת. כבר בדקה הרביעית כבש דן ביתן את שער היתרון לכתומים בבעיטת עונשין מ- 11 מטרים. נתניה איזנה אחרי רבע שעה, דן ביתן החזיר את היתרון לראשון לציון, נתניה איזנה בפנדל והפכה את המשחק בדקה ה- 72, אך עדן אגמי חתם את תוצאת המשחק חמש דקות לסיומו. במחזור הבא, תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי פתח תקווה.

גיל יצחק עם שער הניצחון- צילום הפועל ראשל"צ
חזק בצמרת- צילום עמותת האוהדים הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות