דף הבית / כללי / יו"ר מועצת סניף חדש לבית היהודי בראשון לציון

יו"ר מועצת סניף חדש לבית היהודי בראשון לציון

רונן דמארי

רן טוביה (37) נבחר בימים האחרונים לתפקיד יו"ר מועצת סניף הבית היהודי בראשון לציון, במינוי שהתקבל פה אחד על ידי כל חברי מועצת הסניף. טוביה יחליף בתפקידו את יעקב ברקוביץ' שכיהן בתפקיד במשך כשני עשורים וישלב ידיים עם חברת מועצת העיר מיכל קלדרון (הבית היהודי) שתתמודד על מקום במועצת העיר בבחירות שיתקיימו בסוף אוקטובר.
טוביה הוא פעיל חברתי ידוע בקהילה הדתית לאומית בעיר ומשמש כגבאי בבית הכנסת בשכונת  אברמוביץ'. טוביה עלה לראשון לציון מברית המועצה ב-1996 במסגרת תכנית נעל"ה בבית הספר ימין אורד בניר עציון (נוער עולה לפני הורים), שירת בחיל השריון בתפקיד מפקד טנק וסמל מחלקה בפלוגה מבצעית ולאחר שחרורו מהשירות הצבאי שירת במשך ארבע שנים בתפקידים מבצעים במשטרת ישראל. הוא בעל תארים ראשון ושני  (B.A) וM.A) ) במדעי המדינה ויחסים בינלאומיים מטעם אוניברסיטת חיפה, ומשמש כיום כמנהל תפעול ומכירות בחברת שילוח ולוגיסטיקה.  כחלק מפעילותו הציבורית השתתף טוביה במאבק לפתיחת גן דתי ממלכתי חדש במרכז העיר שייפתח בשנה הקרובה בשכונת אברמוביץ' לאחר שנים ארוכות של מאבק, ואף עמד במאבק לבניית מקווה הטהרה שעתיד להבנות באזור מרכז העיר. בנוסף, הוא מקיים בשנים האחרונות פעילויות קהילתיות למען עולים  לצד פעולות נוספות עם לקהילה.
טוביה ציין השבוע כי "אנו מבקשים לחשב מסלול מחדש ולפתח את הקהילה הדתית לאומית בעיר, מתוך הבנה כי ההתנחלות האמיתית בלבבות האנשים מתקיימת בערים השונות במרכז הארץ ולא באמצעות הסתגרות והתבדלות ביישובים הקהילתיים ובהתיישבות. מתוך כך אני רואה לנכון לבצע כלל מאמצים להתקרבות לכלל הציבור על ידי חיפוש הנקודות המשותפות בבחינת רב המאחד על המפריד וחזרתנו למנהיגות ציבורית בעיר, תוך התעסקות בנושאי הליבה המוניציפאליים הנוגעים לכל אחד ואחת מתושבי העיר".

רן טוביה. צילום: אישי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

תמונה של WhatsApp‏ 2024-03-28 בשעה 17.55.04_2aec4d34

חטיבת התרבות בחברה העירונית בנתינה ומשלוחי מנות

תפריט נגישות