דף הבית / כללי / יגנו על תוארם

יגנו על תוארם

ביום שלישי האחרון, נערך משחק הדרבי הראשון של העונה בין אלופת המדינה מכבי ראשון לציון, לבין היריבה הנצחית, הפועל ראשון לציון. המשחק התקיים במסגרת חצי גמר גביע השופטים, ובסופו נקבע כי אלופת המדינה שהיא גם מחזיקת גביע השופטים, תגן על תוארה בגמר שייערך ביום שישי מול הפועל אשדוד, אחרי שניצחה 29:22 את קבוצתו של עידן מימון.
הפועל פתחה מצוין והוליכה 8:3 בפתיחה. אחרי פסק זמן, חזרה מכבי למשחק, הרבה בעזרת רם טורקניץ שנתן משחק מצוין. למחצית ירדו שתי הקבוצות בתוצאה מאוזנת 12:12. המשחק המשיך צמוד גם במהלך המחצית השנייה, עד שמכבי הצליחה לברוח להפרש של שני שערים ולקראת הסוף הגדילה את הפער עד לניצחון היוקרתי.
רם טורקניץ הצטיין עם 10 שערים למנצחת. עומר גרא, מתן גולץ ואיוון קראציץ כבשו 4 כל אחד, עמית סטלמן 3, שי הרשקוביץ 2, טל גרא ודניאל פרידמן 1 כל אחד. אבישי סמולר, כבש 7 שלא הספיקו להפועל. בתחילת החודש הבא, שתי הקבוצות תיפגשנה לדרבי שני בתוך פחות מחודש, הפעם במסגרת המחזור השני של ליגת העל שתצא לדרך בסוף החודש הקרוב.
לחצי גמר גביע השופטים, הגיעה הפועל ראשון לציון אחרי ניצחון חוץ על מכבי קריית מוצקין 29:25. היה זה המשחק הרשמי הראשון העונה של האדומים שאחרי מחנה האימונים בבוסניה, נראו טוב מאוד. מי שכיכב במחצית הראשונה, היה שוער הקבוצה פדז'ה דייאנוביץ', שבנוסף לעצירת פנדל, גם כבש שני שערים ממגרש שלם. גם קפטן הקבוצה שנמצא בכושר נפלא בפתיחת העונה, עזר הרבה עם תשעה שערים במחצית הראשונה בדרך אל 17:12 במחצית.
מוצקין פתחה טוב יותר את המחצית השנייה וצימצמה מעט את ההפרש, אך חניכיו של עידן מימון לא נתנו לצפוניים להתקרב יותר מידי, ושמרו על יתרון מבטיח עד לניצחון. כבשו להפועל: אבישי סמולר 10, עוז חממי 6, מיסלב ננאדיץ' 3, רותם בר, פדז'ה דייאנוביץ', שי נתן וגיא כהן- 2 כל אחד, שון סלס ויובל גררה הוסיפו שער אחד כל אחד. אך כאמור, בסופו של דבר היא הודחה בחצי הגמר במשחק מול האלופה.
קבוצת הנוער של המועדון שזכתה בעונה האחרונה באליפות המדינה, הגיעה לקבלת פנים בבניין העירייה, יחד עם ראש העיר- דב צור, ומנכ"ל החברה העירונית, אלי פולק, אשר בירכו אותם על ההישגים המרשימים אליהם הגיעו בעונה האחרונה, בתקווה שגם בסוף העונה שבפתח, יחגגו תארים נוספים.

הנוער בבניין העירייה- צילום הפועל ראשון יד
הפועל נבלמת בחצי הגמר- צילום גבי אלאלוף ראשון יד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות