דף הבית / כללי / טיול קליל בגליל

טיול קליל בגליל

הכתומים חוגגים ניצחון בגן נר אחרי חמש שנים- צילום לילך וייס מנהלת הליגה
הכתומים חוגגים ניצחון בגן נר אחרי חמש שנים- צילום לילך וייס מנהלת הליגה

במשך חמש עונות, לא הצליחה מכבי ראשון לציון לנצח ביישוב הפסטורלי שבצפון. ביום ראשון היא סגרה מעגל והביסה את יריבתה 96:75, השיגה ניצחון שביעי העונה ותקעה יתד בצמרת הגבוהה. הכתומים של גיא גודס, התאוששו במהירות מההפסד המאכזב לנס ציונה במחזור הקודם ושלטו במשחק מול הגלבוע, מהרגע הראשון. זה התחיל עם 6:0 מהיר וכשהמקומיים הגיבו עם סל ראשון, המילטון וקלי הגיבו עם שניים משלהם והגדילו את היתרון. ההפרש צמח לדו ספרתי במהירות, אבל לקראת סיום הרבע הראשון הגלבוע נזכרו לשחק ובריצת 8:0 הורידו ל- 21:19 בסופו. סווינג שלהט מפתיחת המשחק, המשיך במומנטום המצוין גם בתחילת הרבע השני ועם 7 נקודות רצופות החזיר את היתרון הדו ספרתי לאורחים. גם בלייזר ודוברת הצטרפו לחגיגה מחוץ לקשת אך כמו ברבע הראשון, גם לקראת סוף הרבע השני, גלבוע צמצמו מעט נזקים מבחינתם והיא הסתיימה בתוצאה 49:39 לראשון לציון.

חגג על האקסית, קלי. צילום לילך וייס מנהלת הליגה
חגג על האקסית, קלי. צילום לילך וייס מנהלת הליגה

האדומים פתחו טוב את המחצית השנייה ובפתיחתה הורידו שוב את ההפרש לחד ספרתי, אבל זאת הייתה הפעם האחרונה שהם הצליחו להתקרב לכתומים. ג'ונתן ויליאמס הפעיל מצוין את חבריו וקלע בעצמו בדרך ל- 60:48, אדם אריאל איפס את הידית ועם שתי שלשות, אחת מהן כולל עבירה, הגדיל עוד יותר את הפער והרבע הסתיים בתוצאה 75:57. עם פתיחת הרבע האחרון, העלה ויליאמס את ההפרש לעשרים ואריאל עם המילטון דאגו אף להגדיל את ההפרש. במצב של 81:59, נפצע ויליאמס ובדרך לספסל הספיק לחטוף עבירה טכנית, אך גלבוע לא הצליחו לנצל אותה למזעור נזקים והחגיגה הכתומה נמשכה על הפרקט. ההפרש לא ירד מעשרים הנקודות, הגיע בשיאו ל- 24 ובסופו של דבר התייצב על 21 כשגיא גודס מרשה לעצמו בדקות האחרונות לשתף את כל שחקני הספסל. קלעו: סווינג 19, המילטון 18, אריאל 14, ויליאמס 12, בלייזר וקלי 10 כל אחד, דוברת 7, טישמן 6. בעקבות הניצחון חזרה ראשון לציון למקום השני, אך היא עם שני משחקים יותר מירושלים שבמקום השלישי. ביום ראשון, ערב חנוכה, תצפין הקבוצה פעם נוספת, הפעם לנהריה, שם תדליק הקבוצה נר ראשון ותקווה להמשיך במומנטום המצוין בו היא נמצאת מפתיחת העונה.

באירופה, שיחקה הקבוצה בפעם האחרונה מחוץ לביתה והפסידה לאנדורה 84:61. היא תסיים את העונה ההיסטורית ביורוקאפ, ללא ניצחון חוץ. משחק גדול של פרדריק בורדיון שסיים עם 5 שלשות ו- 16 נקודות, לא הספיקו לכתומים שנקלעו לפיגוד דו ספרתי אחרי שלא הצליחו לקלוע נקודות בחמש הדקות האחרונות של המחצית הראשונה ואיפשרו למקומיים לרוץ 15:0. השבוע שיחקה הקבוצה את משחקה האחרון העונה באירופה כשאירחה בבית מכבי את רציופארם אולם מגרמניה, על הזכות המפוקפקת לא לסיים אחרונים בבית.

קלע 18 במחצית, סווינג. צילום לילך וייס מנהלת הליגה
קלע 18 במחצית, סווינג. צילום לילך וייס מנהלת הליגה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות