דף הבית / כללי / חלק נוסף בפאזל

חלק נוסף בפאזל

הסגל של שמוליק ברנר, ממשיך להתעבות עם החתמתו של זר שלישי בקבוצה, הפווארד מארק טולפסן.
טולפסן (24, 2.06), ששיחק בעונה האחרונה בליגה האסטונית, נחשב לאתלט לא רע בכלל וקלעי מצוין מחוץ לקשת, זאת למרות גובהו. את קריירת המכללות שלו התחיל בסן פרנסיסקו, שם בעונתו האחרונה קלע 14 נקודות וקטף 5.4 ריבאונדים למשחק. מסן פרנסיסקו, המשיך לשנה אחרונה במכללת אריזונה, שם בפחות דקות משחק, קלע 7 נקודות ולקח 3 ריבאונדים בממוצע למשחק.
הליגה האסטונית וקבוצת קלאב קרמו, היו התחנה האירופאית הראשונה של השחקן, ובעונה האחרונה העמיד ממוצעים של 10 נקודות ועוד 4 ריבאונדים. הוא שיחק עם קבוצתו בשלוש מסגרות שונות במהלך העונה, כשבמקביל לליגה המקומית, שיחקה הקבוצה גם בליגה הבלטית וב-VTB (הליגה המאוחדת של ונשטורגבנק), שם קלע 11 נקודות למשחק. בליגה המקומית היה טוב יותר עם 12 נקודות ועוד 5 ריבאונדים. אגב, אוהדי הקבוצה הולכים ליהנות מהוירטואוז שמאוד אוהב לקחת את הכדור עד לטבעת, ובשנה האחרונה אף זכה בתחרות ההטבעות של הליגה האסטונית. טולפסן מצטרף אל שאר שחקני הסגל הכתום עד כה: אבי בן שימול, עודד ברנדוויין, ניצן חנוכי, דרו קרופורד, ג'ייסון סיגרס, יניב סולומון ועידן זלמנסון.
הזר ג'ייסון סיגרס, נחת בתחילת השבוע בישראל והתקבל בנתב"ג על ידי חברי הנהלה ומספר אוהדים.
גם בסגל המקצועי יש רכש חדש לכתומים, כשלצידו של המאמן שמוליק ברנר, יעמוד העונה שחקן העבר- יריב יצקן בתפקיד החדש- עוזר המאמן. ליצקן בן ה-42, תהיה זו עונה ראשונה בליגת העל כשהוא לבוש בחליפה ולא במדי משחק. בקריירה שלו כשחקן, עבר בהמון קבוצות וביניהן גם הפועל ירושלים, מכבי רמת גן, הפועל חולון, הרצליה, חיפה ואשקלון. בראשון לציון מעולם לא שיחק. בעונה האחרונה שיחק בקבוצת אליצור אשקלון מהליגה הארצית, שם שיתף פעולה עם אחיו הצעיר ממנו, יון.
בשבוע שעבר, נערכה הגרלת משחקי הליגה לעונה הקרובה, ובה נקבע שבמחזור הראשון תשחק הקבוצה בחוץ מול מכבי חיפה, אך המשחק הזה נידחה מכיוון שחיפה תשהה באותו הזמן במחנה אימונים בארצות הברית, כך שלמעשה הכתומים יפתחו רשמית את הליגה רק במחזור השני במשחק חוץ מול האלופה מירושלים. את משחק הבית הראשון שלה, תערוך ראשון לציון במחזור השלישי כשתארח את אשדוד. במחזור החמישי תארח את מכבי תל אביב ושבוע אחר כך תצא למשחק חוץ מסקרן בחולון. הליגה תיפתח בשמיני באוקטובר. שבוע לפני שריקת הפתיחה של הליגה, ייערכו בחולון משחקי גביע ווינר, וברבע הגמר תשחק ראשון מול הפועל אילת. בהגרלה נוספת נקבע שהקבוצה תשחק במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה במשחק חוץ מול קריית אתא מהליגה הלאומית. המשחק יתקיים ב- 19 לאוקטובר.

יצקן, יחבור לברנר על הספסל- צילום מנהלת הליגה
טופלסן, וירטואוז חדש בבית מכבי
סיגרס מתקבל בנתבג- צילום מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות