דף הבית / כללי / חוזרים לעניינים

חוזרים לעניינים

הדאבליסטית הפועל ראשון לציון, שכבר איבדה את גביע המדינה אחרי שהודחה בשלב רבע הגמר, תצטרך לעבוד קשה מאוד בשביל לשמור על התואר השני והחשוב יותר- צלחת האליפות. הקבוצה תפתח את הסיבוב השני במשחק ביתי מול מ.כ חולון, שכן העפילה לחצי גמר הגביע. בסיבוב הראשון במחזור הפתיחה, ניצחה הפועל בחוץ 26:24 את חולון. האדומים, סיימו את הסיבוב הראשון כשהם במקום השלישי בטבלה ורחוקים 8 נקודות מהמוליכה ו-6 נקודות מאשדוד שבמקום השני. הם ספגו עד כה, ארבעה הפסדים שהם הרבה יותר מידי בשביל קבוצה שבקיץ האחרון חגגה דאבל. להגנתה נציין שעידן מימון נאלץ להסתדר משחקים רבים ללא שחקני מפתח שנפצעו וגם ללא עוז חממי שחזר רק לקראת סוף הסיבוב. גם את הסיבוב השני תפתח הפועל כשהיא חסרה את דניאל שקלים ונובאק בוסקוביץ הפצועים, כשגם סאבו מאסטר לא כשיר במאת האחוזים.

בינתיים, קיימה הקבוצה משחק אימון מול רחובות וניצחה 29:25 אחרי שהוליכה 16:11 במחצית. הפועל שלטה במשחק מהרגע הראשון ויתרון השיא עמד על שמונה שערים לפני שרחובות צמצמה לקראת סיום.

אצל היריבה מעבר לכביש- מכבי ראשון לציון, העניינים נראים הרבה יותר טוב. הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון כשהיא עם מאזן מושלם של 11 ניצחונות ו- 22 נקודות וכמובן נמצאת בראש הטבלה. את הסיבוב השני היא תפתח במשחק חוץ מול קריית מוצקין ותקווה לתוצאה דומה לזאת שהשיגה בסיבוב הראשון כשהביסה אותה 43:22. מי שישחק לראשונה בסגל של מוצקין, הוא קסם עמיאל שהושאל לקבוצה הצפונית על ידי מכבי, ודווקא מולה יערוך את הבכורה במדים של קבוצתו החדשה.

בניגוד להפועל, הקבוצה של סער פרנקל כן תהיה חלק מחגיגת חצי גמר גביע המדינה שתיערך בתחילת החודש הבא בתל אביב, כשתשחק מול נס ציונה. במשחק השני יתמדדו אשדוד מול חולון. נכון לתחילת השנה האזרחית, על הנייר לפחות, מכבי ראשון לציון היא הפייבוריטית לזכות בשני התארים, אך עד לשלבים המכריעים של העונה יש עוד זמן רב והכל יכול להשתנות.

בסוף השבוע שעבר, קיימה הקבוצה משחק אימון מול הפועל רמת גן, וניצחה 35:27. מכבי שלטה לאורך כל המשחק והמאמן שיתף את כל שחקני הסגל כולל שחקני הנוער: גל עזריאל, יונתן הדר, איתי אלון, שובל גמזו לטובה וניב מורחיים. כבשו למנצחים: ראסטקו סטויקוביץ 7, בר מסורי, רם טורקניץ ויואב נאמן 5 כל אחד, ולדי קופמן 4, מרקו מאטיץ 3, יוני רוזנטל וניב מורחיים 2 כל אחד, דניאל פרידמן ויונתן הדר 1 כל אחד.

גם ליגת הנשים חזרה לפעילות אחרי פגרה והסיבוב השני נפתח ביום רביעי כשהפועל המדורגת שנייה בטבלה עם שבעה ניצחונות והפסד בודד, יצאה למשחק חוץ בהרצליה. הערב (חמישי), תצא מכבי למשחק חוץ בחולון. מכבי מוליכה את הטבלה וכמו קבוצת הגברים של המועדון, גם הנשים עם מאזן מושלם של שמונה ניצחונות.

כדוריד
מנצחים את רחובות- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
הדר הצעיר
הדר הצעיר בפעולה- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
טורקניץ
חמישה שערים- טורקניץ. צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות