דף הבית / כללי / חוזרים לליגה בכוחות מחודשים

חוזרים לליגה בכוחות מחודשים

לא יסיים את העונה בכתום, סווינג- צילום עודד קרני מנהלת הליגה
לא יסיים את העונה בכתום, סווינג- צילום עודד קרני מנהלת הליגה

הכתומים שיצאו לפגרת הנבחרת עם שני הפסדים רצופים, עשו מתיחת פנים קטנה בסגל השחקנים והחתימו בקבוצה את הגארד דיאנג'לו הריסון שחוזר לארץ לקדנציה שנייה אחרי שלפני שנתיים כיכב במדי גלבוע גליל. הריסון (26, 1.93), פתח את העונה בליגה הצרפתית במדי קבוצת לה-פורטל שם קלע בממוצע 16 נקודות למשחק והוסיף 5 ריבאונדים ועוד 3 אסיסטים. בעונה שעברה שיחק ברוסיה בקבוצת בינסיי במדיה קלע 16 נקודות, קטף 6.4 ריבאונדים ומסר 3 אסיסטים בממוצע למשחק. אך כאמור, חובבי הכדורסל בארץ זוכרים אותו בזכות העונה הנפלאה שנתן במדי גלבוע גליל לפני כשנתיים, אז רשם ממוצעים של 17 נקודות, 4.3 ריבאונדים, 2.8 אסיסטים, 1.5 חטיפות ומדד של 16.9 למשחק כשהוא רושם 35% מחוץ לקשת. הוא דורג בין עשרת המובילים של הליגה בנקודות ובמדד, נבחר ארבע פעמים לחמישיית המחזור ופעמיים לשחקן המחזור. את משחקו הטוב ביותר נתן מול מכבי תל אביב אז קלע 34  נקודות, חטף 5 כדורים והגיע ל-41 נקודות מדד. באותו משחק ניצחה גליל ביד אליהו וחוללה את אחת ההפתעות הגדולות של העונה. הריסון יערוך את הופעת הבכורה שלו ביום ראשון הקרוב כשהקבוצה תחזור אל משחקי הליגה ותארח את עירוני נהריה (בית מכבי, 19:15).

הריסון במדי הגליל, עובר לכתום- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה
הריסון במדי הגליל, עובר לכתום- צילום אלן שיבר מנהלת הליגה

הריסון, הגיע לראשון לציון במקום הזר ששוחרר- ג'ורדן סווינג. בקבוצה התאכזבו מהיכולת של סווינג הן בהתקפה והן בהגנה והחליטו להיפרד מהגארד שהגיע לקבוצה אחרי עונה מצוינת בבאר שבע. הוא הספיק לרשום ב-19 משחקים במדים הכתומים- 12 נקודות, 4.3 ריבאונדים ו-1.8 אסיסטים בממוצע למשחק. הנקודה החזקה ביותר של סווינג היא מקו העונשין, הוא נחשב לאחד הקלעים הטובים בליגה וקלע ב-90% העונה.

עד לסיום הסיבוב השני נותרו לקבוצה שלושה משחקים- משחק ביתי מול נהריה ושני משחקי חוץ קשים מול חולון וירושלים. בקבוצה מקווים לא למעוד ולהמשיך להחזיק במקום בו הם נמצאים במשך רוב העונה- המקום השלישי, כשחולון היא היחידה שנראית כאיום והקרב בין שתי הקבוצות במוצאי שבת הבאה, יכול להפוך לקרב ישיר על המקום השלישי, בהתאם לתוצאות המחזור הקרוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות