דף הבית / כללי / חדרה עצרה את הקטר הכתום

חדרה עצרה את הקטר הכתום

אחרי רצף של חמישה ניצחונות ששלח את הכתומים אל החלק העליון של הטבלה, הגיע הפסד ביתי לא צפוי 4:2 להפועל חדרה. ההתחלה הייתה מבטיחה, ונראה היה שהניצחון השישי ברציפות יגיע ואפילו בקלות. כבר בדקה השלישית, העלה אזוצקו אוגו את הפועל ראשון לציון ליתרון 1:0 עם שער בנגיחה, ורבע שעה מאוחר יותר, גיל יצחק הכפיל את התוצאה. אך אסי גומה האורח, בשני שערים בתוך פחות מעשר דקות, איזן את התוצאה וקבע את תוצאת המחצית הראשונה- 2:2.
הכתומים נעלמו לחלוטין במחצית השנייה, והאורחים מהצפון ניצלו זאת בשביל לכבוש עוד שני שערים בדקות 64, 73. הפסד ראשון לחניכיו של ניר ברקוביץ מאז סוף אוגוסט. ביום שני, תנסה הקבוצה להתאושש עם עוד משחק ביתי, הפעם מול הפועל בני לוד.
קבוצת הנוער של המועדון, סיימה בתיקו שני ברציפות, הפעם 1:1 בחוץ מול אשקלון. עדן אגמי, העלה את הכתומים ליתרון 1:0 בדקה ה- 61, ושער השוויון של אשקלון נכבש ממש בדקה ה- 90 של המשחק. במחזור הקרוב תארח הקבוצה את מכבי נתניה. אחרי שישה מחזורים, מדורגת ראשון לציון במקום השמיני בטבלת ליגת העל לנוער. עוד במחלקת הנוער הכתומה, קבוצת נערים א', ניצחה 2:0 את מ.ס כפר קאסם, עם שערים של אבי שמואל ודור אדרי. קבוצת נערים ב', הביסה בחוץ 3:0 את עירוני בת ים משערים של עמית מנייסקו, וצמד של מושיקו צוקורל, קבוצת נערים ב' "מערב", דרסה 18:0 את בית דגן עם רביעייה של יובל הורקה ושלושער של נועם עבדו. עוד בנערים ב', קבוצת "יורם" הביסה 3:0 את אשקלון עם שערים של גיא ארטנשטיין, יובל ששון ואור זכאי. קבוצת נערים ג', מערב נוצחה 4:2 על ידי בת ים, וקבוצת נערים ג' מרכז, הביסה בקלות 13:0 את יפו עם רביעייה של אושר אליהו.

אוגו- צילום הפועל ראשל"צ
יצחק- צילום רולנדי ברנשטיין דאבל פס

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות