דף הבית / כללי / זמן גביע. כפול!

זמן גביע. כפול!

גם קבוצת הגברים וגם קבוצת הנשים של מועדון הכדוריד מכבי ראשון לציון, יוכלו ביום שני הקרוב להוסיף את גביע המדינה אל ארון התארים הצהוב כחול.

הגברים, שזכו בגביע בפעם האחרונה לפני חמש שנים, יתמודדו במשחק המרכזי מול הסינדרלה מחולון, ואילו הנשים, שבפעם האחרונה שהיו במעמד הגמר, חצי משחקניות הסגל הנוכחי עדיין לא נולדו, תתמודדנה במשחק המקדים מול הדאבליסטית המכהנת- מכבי ארזים רמת גן. הערב החגיגי יתקיים בהיכל שלמה בתל אביב, ויחל בשעה שש בערב.

בינתיים, הגברים בשלהם, לא מפסידים בליגה וביום שני רשמו ניצחון נוסף הפעם 36:28 על הפועל קריית אונו. אחרי שאונו עוד הספיקה להוביל בהפרש של שער אחד אחרי עשר דקות של משחק, מכבי העבירה הילוך בעיקר בהגנה ונטלה את היתרון. למחצית ירדה הקבוצה כשהיא הוליכה 18:15. עם פתיחת המחצית השנייה, הפעילו שחקניו של סער פרנקל את המבערים וברחו עד להפרש של שישה שערים. אונו לא הצליחה לעשות יותר מידי ועד לסיום ההפרש גדל עוד קצת והתייצב על שמונה. כבשו: ראסטקו סטויקוביץ 6, עומר גרא וולדי קופמן 5 כל אחד, עמית סטלמן ובר מסורי 4 כל אחד, רם טורקניץ, דניאל פרידמן ויואב נאמן 3 כל אחד, שניר נציה 2, מרקו מאטיץ׳, רותם סגל ועמית צ׳מרינסקי 1 כל אחד. עוד לפני משחק גמר הגביע, תספיק הקבוצה לארח ביום שישי הקרוב למשחק ליגה נוסף, את הפועל רמת גן.

קבוצת הנשים, תגיע לגמר הגביע כשבליגה היא לא התמודדה מסוף חודש ינואר. מיד לאחר הגמר מול ארזים, שתי הקבוצות תפגשנה שוב במסגרת הליגה לקרב ענק של שתי קבוצות הצמרת. הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה בחודש נובמבר, אז ניצחו בנות ראשון לציון 31:29 בחוץ, במשחק שניפק הצהרה ראשונה של גלעד מאור וחניכותיו על המטרות והציפיות של הקבוצה השנה. גם הגברים וגם הנשים נראים מצוין ומוכנים לקרב החשוב על התואר ונשאר רק לקוות שביום שני בשעה עשר וחצי בערב, יהיו שני גביעים חדשים בידיים של ראול סרוגו.

הקפטן מתעופף מול אונו- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
הקפטן מתעופף מול אונו- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
סטויקוביץ
סטויקוביץ בדרך לעוד שער- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ
ניצן דונאי
מוכנה לגביע- ניצן דונאי- צילום חן קלדרון מכבי ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות