דף הבית / כללי / זוכרים את לימור

זוכרים את לימור

בטורניר שהתקיים בבית מכבי בעיר ואירגן מועדון מכבי ראשון לציון, לקחו חלק קבוצות הנערות של הפועל אשדוד, מ.כ חולון ושתי נציגות ראשון לציון, מכבי והפועל.
כבר בחצי הגמר, נפגשו מכבי והפועל לדרבי שהיה חד צדדי והסתיים בניצחון של מכבי 17:8. שירה ג'רבי כבשה 13 מתוך 17 השערים לזכות המנצחת שעלתה לגמר מול חולון שניצחה את אשדוד.
במשחק על המקום השלישי, שיחקה הפועל מול נערות אשדוד. בניגוד לדרבי, הפעם המשחק היה צמוד במיוחד. ראשון לציון הצליחה לפתוח פער של שלושה שערים, אך אשדוד לא נשברה ואף הצליחה לקחת את היתרון. בדקה האחרונה הייתה זו נוי לוי, שהחזירה את היתרון לראשון לציון, ואף קינחה בחטיפה גדולה שהשאירה את הניצחון אצל האדומות 16:15 בסיום.
גם משחק הגמר בין המארחת לבין חולון, היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עובר מצד לצד ממש עד לדקות האחרונות, אז פתחה חולון פער קטן עליו שמרה עד לסיום עם ניצחון 16:13, וזכייה בגביע הטורניר. נועה הראל מהפועל, נבחרה לשוערת המצטיינת בטורניר.
גביע הטורניר, הינו גביע נודד שיעבור בין הזוכות בטורניר, כשהציפייה היא שבשנים הבאות יגיעו גם קבוצות נערות מחו"ל להשתתף בו. לימור שפיגל ז"ל הייתה עיתונאית, שכיסתה ספורט ועם דגש על ספורט נשים והכדוריד בפרט שהיו כנר לרגליה. לפני כשנה, לימור הלכה לעולמה בטרם עת לאחר מאבק ארוך בסרטן. חודש אוקטובר אשר הוקדש בכל רחבי העולם למאבק בסרטן השד נבחר להיות החודש שבו ייערך טורניר כדוריד הנערות הראשון לזכרה של שפיגל ז"ל.

תמונה משותפת לכל הקבוצות- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ
משפחתה של לימור ביציע- צילום גבי אלאלוף הפועל ראשל"צ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות