דף הבית / כללי / זוכרים את טל

זוכרים את טל

טל גרוסמן זכרונו לברכה, ייסד את מועדון הניווט של ראשון לציון והשפלה, הדריך והנחיל ערכי הגינות ודבקות במטרה, אירגן חוגי ניווט בגימנסיה הריאלית בעיר וזכה כמאמן עם נבחרתה באליפות בתי הספר. הוא תכנן וניהל אירועים ותחרויות מתחילת דרכו של האיגוד, שרטט מפות, כתב ואייר לעלון האיגוד, יצר חומרי הסברה והדרכה, שימש כחבר ויו"ר ועדת הביקורת של האיגוד והקים את ספרייתו כשהוא מדביק באהבתו לניווט רבים מחבריו.
בשנת 1995, נהרג גרוסמן בתאונה, בעת טיול משפחתי. במשך 21 שנים ברציפות, נערך אירוע הניווט לזכרו, ובשבת הקרובה הוא ייערך בפעם ה- 22, ביער בן שמן, כמו תמיד- קרוב לתאריך הולדתו. באירוע יתקיימו מספר מקצים, אחד מהם "מסלול אפרוחים" לילדים עד גיל 6. בנוסף, יתקיים מסלול עממי של 2.5 קילומטר, המיועד למתחילים ולמשפחות. הניווט יתקיים בשיטת "סקור" עם תחנות אלקטרוניות.
בשבת שעברה, התקיימה תחרות במסגרת הליגה- ביער הסוללים. המנצח בתחרות, היה ישראל קורנברג הוותיק, שעבר 4 קילומטרים בזמן של 52:14 דקות. יואב שטיין סיים שלישי בקטגוריית גיל 35, עם זמן של 52:54 דקות, לחמישה קילומטרים.

גרוסמן זכרונו לברכה
לוגו האירוע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות