דף הבית / כללי / זוכרים את טל

זוכרים את טל

טל גרוסמן זכרונו לברכה
טל גרוסמן זכרונו לברכה

התחרות שתתקיים בפעם ה-24 ברציפות, יתקיים ביער בית ענבה ביום שבת. במהלך התחרות יוצבו 25 תחנות אלקטרוניות בשטח והמתחרים יוזנקו אליהן בקבוצות כל דקה. לכל תחנה ניקוד משלה ולכל המתחרים נקבע זמן של 60 דקות כשהחורג ממנו ייקנס בנקודה. בסופו של המירוץ יוענקו גביעים ומדליות בעשר קטגוריות שונות כשבנוסף, יתקיים גם מסלול עממי של כארבעה קילומטרים ובסופו יקבלו המשתתפים תעודת השתתפות. מסלול נוסף לילדים, בשם 'מסלול האפרוחים', יתקיים במקביל.

טל היה מדען חוקר בארץ ובארה"ב בה נהרג בתאונה בעת טיול משפחתי. הוא היה מראשוני החברים באיגוד לספורט הניווט בישראל ועסק בכך גם בשירותו הצבאי כקצין חי"ר ומדריך בבית הספר לקצינים. הוא ייסד את מועדון הניווט של ראשון לציון והשפלה ואף צייר את סמל המפעל "השבלול המנווט". טל, הדריך והנחיל ערכי הגינות ודבקות במטרה. הוא ארגן חוגי ניווט וזכה כמאמן בגימנסיה הריאלית, באליפות בתי הספר. הוא הדביק באהבתו רבים מחבריו שהצטרפו אליו לתחביב ומאז מותו הטראגי, הם מקיימים את האירוע הנודד סמוך לתאריך הולדתו. יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות