דף הבית / כללי / זאת שעולה וזאת שיורדת

זאת שעולה וזאת שיורדת

הקבוצה שירדה בסוף העונה האחרונה לליגה ב', פתחה את העונה רע מאוד, אך בשבועיים האחרונים היא מתחילה להיראות כפי שמצפים ממנה, וכפי שנראתה במשחקי טרום העונה. אחרי שהביסה 4:1 את בני אילת, יצאה למשחק חוץ בגבעת זאב וחזרה עם עוד שלוש נקודות, אחרי שהביסה 3:0 את יריבתה. אמיר עזרא היה הראשון שכבש בדקה ה- 16, את השער היחיד במחצית הראשונה. ישראל דמקה כבש את השני לזכות שיכון בדקה ה- 64, ואת תוצאת המשחק חתם דניאל קריטי בדקה האחרונה של המשחק. במחזור הקרוב תארח שיכון, את בית שמש במטרה לרשום ניצחון שלישי רצוף ולהתקדם עוד קצת במעלה הטבלה. גם קבוצת הנוער של המועדון, חייכה השבוע אחרי ניצחון חוץ 3:2 על עוצמה חולון. יניב מלקם, ליאם חדד ויונתן קרה, כבשו את שלושת השערים לזכות השיכון.
מהצד השני, קבוצת נחלת יהודה שפתחה את העונה עם שני ניצחונות רצופים, סופרת הפסד רביעי ברציפות ומדרדרת אל תחתית הטבלה. ההפסד האחרון שלה היה ביום שלישי האחרון 1:0 בבית לשכנתה לתחתית רו"ח תל אביב. במחזור הקרוב מצפה לה אולי היריבה החזקה ביותר בליגה ב', קבוצת מ.כ אור יהודה. קבוצת הנוער של המועדון, סיימה בתיקו 2:2 את משחקה מול מרמורק. אוריאן שמעוני ושי גרוספלד, כבשו את שני השערים המאזנים לזכות הקבוצה, אחרי שמרמורק כבר הוליכה 2:0.
בליגה ג', ניצחון ראשון לקבוצת מ.ס ראשון לציון 2:0 על טירת שלום. שלוש הנקודות הראשונות שלה העונה, רשומות על שמו של אלעד דן שכבש את שני השערים בדקות 25, 35. במחזור הקרוב תצא ראשון לציון, למשחק חוץ מול הפועל לוד.

דניאל קריטי- צילום דאבל פס
מ.ס ראשל"צ ניצחון בכורה- צילום טוטו פוטו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות