דף הבית / כללי / ואז הגיע סבג

ואז הגיע סבג

הקבוצה ממחוז דרום א' של ליגה ב', יצאה לקרב תחתית חשוב מול הפועל קריית אונו. כבר בדקה ה-11, עלתה אונו ליתרון, ועד השריקה למחצית הוא כבר הוכפל ועמד על 2:0. עד לדקה ה-88, נשמרה התוצאה, והיה נראה שנחלת בדרך להפסד נוסף שיסבך אותה עוד יותר בתחתית הטבלה. אבל אז נכנס לפעולה יניב סבג, שכבש שער מצמק, ועמוק בתוך תוספת הזמן כבש את השני לזכות נחלת. שני שערים בשלוש דקות שהצילו מהפסד והשיגו נקודה. המצב של הקבוצה עדיין לא משביע רצון, והיא במקום ה-11 עם 13 נקודות.
קבוצת הנוער של המועדון, הביסה 4:0 את עירוני באר יעקב עם שערים של איציק חמוד, לירן אפריימוב וצמד של בקלאו צ'קול. נערים ג' דן, ניצחו 5:4 את בית"ר רמת גן, עם שערים של לאון מקסמקין, אהונם ביטוואה, עמנואל קונדו, אבבו קסאי וטל קוטלובסקי. נערים א', הובסו 7:1 באור יהודה, והקבוצה הנוספת של נערים א', הפסידה בבית 3:2 לבני יהוד.
במחוז דרום ב', נעצרה קבוצת שיכון המזרח עם הפסד ביתי מאכזב 1:0 לקריית מלאכי. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-42. שיכון במקום השמיני, תקווה לחזור ולנצח כבר במחזור הבא כשתצא למשחק חוץ מול הצמודה אליה בטבלה- עירוני שדרות.
קבוצת הנוער של המועדון הביסה 6:1 בחוץ את ירמיהו חולון. כבשו: אוהד כהן, בירהאנו בירליה, אלהין קרה, ושלושער של יניב מלקם. נערים ב', הפסידה 3:0 בנס ציונה.
בליגה ג', הפסד 2:1 למ.ס ראשון לציון מול עירוני אשדוד, אחרי שכבר הוליכה 1:0 במחצית משער שכבש גטנט וורקנך. הקבוצה במקום העשירי בטבלה ובמחזור הקרוב תארח את הפועל רמלה.
במחלקת הנוער של רמת אליהו, הושגו התוצאות הבאות: קבוצת הנוער המשחקת בארצית, הפסידה 2:1 לצפרירים חולון. את השער לזכותה כבש ירין אשכנזי. נערים א', ניצחו בחוץ את רחובות 3:1 עם שערים של רון לוי, איילקבט גססה והבטה גמבר. נערים ב', ניצחו 5:4 את מודיעין, כובשי השערים: טל כהן, צמד של ירין דראי וצמד נוסף של עידו מערבי. נערים ג', הובסה 5:1 בהרצליה, ואת תוצאת המחזור השיגו נערים א' מרכז, שהביסו 11:0 את עמישב פתח תקווה. כבשו: רואי דחוח, יהונתן אושר, זיו שאקי, חמישייה של הבטה גמבר ושלושער של זיו חדד.

עקיצה בשלוש דקות, סבג- צילום אביחי חיים גולר
נעצרו, שיכון המזרח- צילום אלעד ירקון גולר

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות