דף הבית / כללי / התלמידים הפתיעו את אב הבית הוותיק

התלמידים הפתיעו את אב הבית הוותיק

רונן דמארי

 

זה היה סוד שכל התלמידים וצוות בית הספר ידעו חוץ מאדם אחד- אב הבית הוותיק- יוחנן סיני. מועצת התלמידים הופקדה על המשימה, התלמידים הכינו ברכות על בריסטולים וניפחו בלונים, אחת התלמידות הכינה עוגה מושקעת בצורת הספרות "65" וכסא יום ההולדת היה מקושט ומוכן.

"קראו לי לצאת לחצר, אמרו שיש משהו שצריך לסדר. לקראת היציאה מהלובי ליוו אותי מורים מכל צד ופתאום אני רואה מאות תלמידים שרים לי והרימו אותי על כסא. הייתה חפלה גדולה" מספר יוחנן שעדיין לא נרגע מהמחווה המרגשת שעשו לו בבית הספר. הוא עובד עירייה כבר 34 שנים ובבית הספר הוא משמש כאב הבית מזה 32 שנים. "אני מחובר לילדים, אני אוהב אותם והם אוהבים אותי בחזרה" הוא חושף את הקשר החם שיצר בינו לבין התלמידים "זה כיף שאחרי כל כך הרבה שנים, מעריכים אותי, זה לא מובן מאליו. היה משהו עולמי".

מנהלת בית הספר, אורנה פרבר, מספרת שמורים הגיעו לבית הספר מיום חופש וכולם חיכו לרגע הזה "התרגשתי והייתי גאה בתלמידים ובצוות העובדים והמורים. לראות את כל קהילת בית הספר

מאוחדים תחת אותה חוויה- הוקרה לעובד מנהלה שלנו".

חלי רוף, מורה בבית הספר, הוסיפה: "בית הספר  העביר שיעור משמעותי לתלמידיו וביוזמה של מועצת התלמידים בראשות שרון טייב, חגגנו יום הולדת ליוחנן אב הבית. להוקיר תודה זוהי גדולה, היה מרגש ביותר וערכי".

התלמידים הפתיעו את אב הבית
צילום: באדיבות בית הספר
התלמידים הפתיעו את אב הבית
צילום: באדיבות בית הספר
התלמידים הפתיעו את אב הבית
צילום: באדיבות בית הספר

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

צילום ארכיון: דובר צה"ל

חזרת פתאום – כל מה שחשוב לדעת כשהחיילות והחיילים חוזרים הביתה – המדריך המלא

תפריט נגישות