דף הבית / כללי / הצעה: הצהרת הון

הצעה: הצהרת הון

על רקע התפוצצות הפרשה בעירייה, הגיש בשבוע שעבר חבר מועצת העיר, שמעון טרבלסי, הצעה לסדר במסגרתה הוא מבקש כי חברי מועצת העיר יציגו הצהרת הון מדי שנה בשנה

רונן דמארי

בהצעה הוא מציין: "כדי שתהיה שקיפות מלאה לגבי הון של חברי המועצה ולמנוע דיבורי סרק על שחיתויות של נבחרי ציבור. הנני מבקש להעלות הצעה לסדר שכל חברי המועצה "יחויבו" בהגשת הצהרת הון מידי שנה בשנה".
אחד מחברי ההנהלה אמר השבוע: "מה שהוא עשה בהצעה זה לא הוגן כי חברי מועצה לא מקבלים שכר, לעומת ראש עיר וסגנים שמחויבים להגיש הצהרת הון אחרי שהם מתחילים לכהן ולדעתי זה לא נעשה".
מהעירייה נמסר בתגובה: "ראש העירייה וסגניו מחויבים על פי חוק להגיש הצהרת הון לשופט שמונה לטובת העניין. כך שההצעה רלוונטית רק לחברי מועצה. כמו כן, יש צורך במנגנון דיסקרטי ושאינו תלוי, על מנת לבדוק את המידע שהוצהר. מנגנון כזה אינו קיים שכן הדין אינו מחייב נבחרי ציבור להגיש הצהרת הון".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות