דף הבית / כללי / הצלחת חזרה אל הכלוב

הצלחת חזרה אל הכלוב

קבוצת "הכלוב ע"ש שירה שאשא" היא אלופת ליגת האולמות של ראשון לציון בכדורסל לשנת 2019. הקבוצה זכתה באליפות השנייה שלה מאז הוקמה הליגה לפני שש שנים והחזירה לעצמה את התואר אחרי שזכתה בו בשנת 2017 והפסידה אותו בגמר השנה שעברה. היא עשתה זאת בצורה הכי מתוקה עם נקמה על זאת שזכתה בתואר על חשבונה בקיץ שעבר- קבוצת "האריות- נווה דקלים" והפכה לקבוצה המעוטרת ביותר בליגה עם שתי אליפויות וגביע אחד.

בערב הגמר שנערך ביום חמישי שעבר באולם יגאל אלון, התקיים בנוסף למשחק האליפות, גם משחק גמר בית ב', בין קבוצת "אולדסטארס" וקבוצת מישור הנוף. בסופו של משחק, היו אלו האולדסטארס שבעונתם הראשונה בליגה, זכו להניף את הגביע ולעלות לבית א' בו ישחקו בקיץ הבא וילחמו על האליפות. בתחרות השלשות שהתקיימה בין המשחקים, ניצח רועי בר מקבוצת מישור הנוף. בין אורחי הכבוד בערב החגיגי היו גם: המשנה לראש העיר ומ"מ יו"ר החברה העירונית סורין גנות, מנכ"ל החברה העירונית אלי פולק, ראש חטיבת ספורט וקהילה אריק ז'מייטיס, ראש אגף הספורט אסי דרעי ורכזת אירועי הספורט לירן מיארה.

הערב (חמישי), מסתיים במתחם הרובע בעיר, טורניר הסטריטבול המסורתי על שם אונתן מוטעי ז"ל, שמתקיים השנה בפעם העשירית ברציפות. האלופה- "הכלוב" וסגניתה "האריות", מייצגות את ליגת האולמות בטורניר.

חגיגה של כדורסל- צילום ליגת האולמות
חגיגה של כדורסל- צילום ליגת האולמות
ותיקים עם גביע- צילום ליגת האולמות
ותיקים עם גביע- צילום ליגת האולמות
הכלוב וצלחת האליפות- צילום ליגת האולמות
הכלוב וצלחת האליפות- צילום ליגת האולמות

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

קרדיט: pixabay

מאז ועד היום: טבעות אירוסין ונישואין

תפריט נגישות